Mikähän tämä jääkiekon mestiksen uusi tulokas D Team on, onko kenelläkään tietoa asiasta?

Tänään alkaa jääkiekkossa jälleen myös tää mestis, ja siellä tällainen 'kummajainen' kuin D Team. Onko täällä Napsussa ns. jääkiekon ystäviä/seuraajia/asiantuntijoita, jotka valaisis tätä asiaa mulle/muille?
Hyväkin joukkue, mistä päin, vaiko koko mestiksen viimeinen?

Avainsanat: jääkiekko mestis d team urheilu asiantuntija joukkue paikkaunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2008 - 11:16

D Team on jyväskyläläinen jääkiekkoseura, joka on tunnettu myös aiemmilla nimillään D-Kiekko, Diskos sekä Jyväskylän Lohi. Seura pelasi aikoinaan useita kausia Suomen toiseksi korkeimmalla sarjatasolla jääkiekon I-divisioonassa ja Mestiksessä kunnes putosi ja meni konkurssiin. Seura aloitti toimintansa uudelleen nimellä D-Kiekko ja pelasi kaudet 2004-2008 alasarjoissa, kunnes nousi kaudeksi 2008-2009 takaisin Mestikseen. Seuran nimi muutettiin D-Kiekosta D Teamiksi, lisäksi se solmi JYP:in kanssa farmisopimuksen.

D Teamin kotikenttä on Hippoksen jäähalli, joka toimii myös SM-liigassa pelaavan JYP:n kotihallina.

Seuran juniorit pelaavat edelleen nimellä Diskos.

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2008 - 14:09

No,Valperin vastaus oli kyllä niin kattava,ettei sihen kannata lisätä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 17:44

joskus olin jääkiekko fani nykyjään en enää,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:54

Jyväskyläläinen joukkue "dream" team diskoksen ja jonku nelos divarin joukkueen sekotus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:54

Pelaan ite jääkiekkoa ja oon voittanu 3 sm