Laulatko sinä karaoketa yksinäsi tai yleisölle.

Minä yksin tätä iki ihanaa .www.youtube.com/watch?v=q4stQT3mxFg

Lisätty: 20.09.2010 - 21:10

Papalle tiedoksi .Itsekkin olen pikku-Merja.Ja maalla onnellisesti.Mikä sattuma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 19:35

Yksin ja porukassa. Etelässä ja pohjoisessa. Mökillä ja kotona. Omaksi iloksi ja muiden ratoksi. "Ratto lie makuasia". Hankin tietokoneeseen liitettävän mixerin langattomilla mikrofoneilla. Pelittää kivasti ja helppo pitää mukana. Tuosta Pikku-Merja kappaleesta sen verran, että on ollut olemassa ihan tuossa vieressä yli neljäkymmentä vuotta.

Kysyjän kommentti

Kiitos rakkaat napsulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 18:39

Kyllä tulee lauleskeltua, mutta nyt on viimeksi laulettu kesällä Jämsässä viimeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 18:52

Pojalla on SingStar -karaokepeli ja joskus hoilataan yhdessä mutta muuten karaoke ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 19:07

eipä ole tullut laulettua kuin parikymmentä vuotta sitten baarissa. Tais olla ööli kohonnut kiharaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 20:55

Olisi ihan kiva laulaa yksin,kun olisi laulun-ääntä...mutta sitä ei minulle ole suotu. Joskus ihan porukassa olen laulanut..Tykkään kyllä kuunella karaokea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:39

Molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:49

Kierrän kaikki karaokepaikat ja -laitteet kaukaa! Esiinnyn kyllä muuten eli vakavammissa yhteyksissä ja sitä kautta varmaan tulee esiintymisvietti tyydytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 11:41

Yleisölle. Silloin harvoin kun pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:33

Sekä että. Paraillaan kuuntelen livenä kun muut laulaa.