Oletko hukannut vihkisormustasi koskaan ja onko se löytynyt.

Tänään kun olin uimassa hallilla ,.Yks immeinen sanoi hukanneensa altaassa uidessaan ,oman vihkisormukse.Siellä sukeltaja käy säännöllisesti ,hakee hukattuja esineitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 21:31

Yhden olen huonojen muistojen mukana viskannut metsään enkä ole sitä kaivannut. Loput ovat tallessa, tosin en niitäkään tarvitse. Nykyisen kanssa meillä onkin ranneketjut.

Kysyjän kommentti

Tuo ketju voisi olla vaikka uusi muoti ilmiö.Sormukset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 16:36

Olen hukannut sen ja vihityn vaimoni sen mukana vuosikymmeniä sitten.
Eikä ole löytynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 17:41

28 vuotta sitten sairastuin jännetupin tulehdukseen ja jouduin silloin laittamaan vihkisormukseni talteen (sormeni turposivat)
Ja kun taas olivat sormet kunnossa lähdin hakemaan paikasta jossa sormus piti olla, APUA ei ollutkaan siellä.
7 vuotias vanhin poikani oli silloin kesäsiirtolassa joten soitin sinne ja kyselin varovasti että olisiko poikani ottanut sormukseni.
Jonkun ajan päästä siirtolan johtaja soitti minulle, että olihan tuo pojallani oli juuri aikeissa kihlata (sormuksellani) erään tytön..
No sain sormukseni takaisin..

No eipä ole muuten ollut kateissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 17:43

On hukattu ja joskus nuorempana niitä tuli lepikköönkin viskeltyä eikä taatusti löytynyt...Silloin elämä oli villiä ja naimisiin tuli mentyä vaikka nyt ajattelisin viisaammin.Vähän kuin Nykäs touhua mutta ilman väkivaltaa.En tiedä montako kertaa kihloissa tuli oltua kun lyhinkin kesti vain pari päivää mutta ah niin kiihkeää se rakkaus oli silloin...Onneksi 3 suht fiksua tytärtä siunaantui vaikkakin eri äidit mutta se on vaan elämää...Nyt sormus ollut vuoden verran ja toivottavasti pysyy hautaan asti sormessani!Vaimokkeen isoisän sormus vuodelta 1896 ja monet sodatkin ollut rintamalla!Tämä sormus meinaan...Ja pidän sitä kunnoittaen nimettömässä!!!

Lähteet:
Elämän koulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 18:56

Vihkisormus on siististi pienessä rasiassa kihlasormuksen kanssa. Ovat ex-miehen minulle lahjoittamia. Nykyään vasemmassa nimettömässä kimaltelee nykyisen miehen ostama sormus ja toivon, ettei minulla ole koskaan sitä oikeasti tarvetta ottaa pois. Kateissa eivät sormukseni ole koskaan olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 19:09

Kyllä minulla on tallessa edesmenneen mieheni sormus ja omat sormukseni.
Olen kyllä ajatellut viedä ne kullanostajalle ja sillä rahalla ostaa nuorimmalle lapsen lapselleni
rippilahjaa. Mitäpä noita säilöö, ei ne mukaan lähde minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 19:25

Tuolla se pitäisi olla laatikon pohjalla. Pitänee vilkaista. Nelisenkymmentä vuotta takaperin tein sen laatuisia työhommia, ettei voinut pitää käsissään mitään metalliesineitä (sormusta, kelloa jne..). En ole sen jälkeen käyttänyt. Pysyn minä muutenkin paikallani, eikä tarvitse rengastaa niin kuin sonnia tai muuttolontija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 21:12

En ole hukannut vihkisormusta..olen monta kertaa ajtellut,että sormus voisi tipahtaa uidessa. Vihkisorusta en käytä,kun on niin leveä.
Äidin anopin perimiä kihla-ja vihkisomuksia käytän..mutta jokainen sormus eri sormessa. Kummankin käden nimettömässä ja keskisormissa..on jatkuvasti nämä sormukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:40

Tallessa ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 09:56

Kyllä kerran hukkasin uimarannalle.Sitä sitten kyselin rantojen siivojilta onko näkynyt sormusta ja olivat sen löytäneet ja talteen laittaneet.Hyvä tuuri kävi kun sen kautta minä sen vielä takaisin sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 12:19

tallessa ovat .. nytkin just tupa-autossa , kun unohdin ne sinne .. mutta kuitenkin sielläkin tallessa , kohta ne sieltä sormeeni haen , kun liikkeelle lähden... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:32

Jo vain. Syksyllä kadotin ja keväällä läheisestä naisten asusteliikkeestä tultiin tuomaan ne takaisin. Olivat jääneet käsineitä kokeillessani sormiosaan, ja myyjä havaitsi keväällä niitä myymättömiä pois laittaessaan jotain ihmeellistä niissä. Muisti tapauksen ja palautti minulle. Taisi muuten muilla olla hieman parempi maku kun ei kukaan muu ollut niitä talven aikana edes kokeillut!