OLETTEKO OLLEET RUOKAHÄVIKKI TUTKIMUKSESSA, TMS..

Itse olen nyt ollut jo 2 viikkoa mukana ja vielä on tämä viikko jäljellä..

portal.mtt.fi/portal/page/po...E4vikki%E4

Olen ollut testaamassa onia tuotteita, salaatteja, vessapaperia, talouspaperia, hiusshampoota ja hoitoainetta yms.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 18:59

Olen ollut mukana testaamassa uutta shampoo + hoitoainetta -pakettia ja nyt sain juuri tiedon, että pääsin mukaan ryhmään, joka testaa päivä-ja yövoidetta. Voidepurkkien pitäisi tulla postissa lähipäivinä.

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle, ja myös kaikille vastauksista..
Kivaahan nämä tutkimukset ovat 8 ja yllätys oli ettei meidän perheessä ainakaan niin kovin kummallista ruokahävikkiä ole, vaikka luulinkin niin, ja aina siinä on pieni porkkanakin mukana, sain vaa an jolla punnitsin tuotteet ja nyt kun lähetin nuo laput saan vielä 35€ lahjakortin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 14:57

Pari kertaa olen ollut testiryhmässä testaamassa elintarvikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 16:11

En ole ikinä kuullutkaan,mutta tiedän,että suurin osa ruuista menee hukkaan kaupoissa ja kuluttajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 19:12

Kiitos haltijattarelle, että ei ole kohdalleni osunut, en viitsisi ryhtyä sellaiseen, laiska kun olen.
Kyllä ne shampoot ja paperit on tähän mennessä testattu ja hyväksi jotkut havaittu ja sinne hävikin
puolelle huonot menneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 19:20

Kysytty on, mutta en ole osallistunut. En pidä sitä niin tärkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 21:23

En ole ollut tietonen tällaisesta tutkimuksesta..Voisin vaikka alkaakin,jos joku pyytäisi...Paljon on kaupoissa ruokahävikki..Täällä meilläpäin antavat kaupat täällaiseen keräykseen,mistä vähä-varaiset saavat käydä hakemassa ruoka-apua 2 kertaa viikossa...Itse ostan kaupasta ruokatarvikkeita,kun kohdalla sattuu,kun on alennettu -50%..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:25

Ei ole osunut kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 00:47

En ole ollut mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:27

Tuohon mitään tutkimuksia tarvise meillä - jos jääkaapista katoaa ruokaa niin aivan selvästi allekirjoittanut on syyllinen hävikkiin.