Oltteko käyneet Ikeassa? Eli Tamperella uudessa Ikean kaupassa.Me kävimme eilen kaikkea löytyi mukaan otettavaksi.Lapsenlapsi sai

myös kivaa sieltä.

Avainsanat: ikea tamperella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 10:09

Ei ole tuullut sielläpäin käytyä. Olen käynyt tuolla helsingissäpäin kyllä ikeassa. En oikein mitää kyllä ostaakseen. Ihan vain poikettu. En ole ihastunut oikein isoihin kauppakeskuksiin.Enkä enään tarvitse mitään, miksi ostaisin muuta kun tuota ruokapuolta.Aika kiva katsella vaan,mitä ja mihin mennään tavaroitten suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 10:23

Espoon ja Vantaan Ikeassa olen käynyt ja olen aikeissa ostaa sieltä kirjahyllyn kunhan saan mietittyä millaisen kokoonpanon haluan. Ainakin tämä hylly on edullinen ja laatukin kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 10:42

En Tampereella, mutta paikallisessa kävin ostamassa petauspatjan.
Niitä kun ei täältä muualta tahdo löytyä järkihintaan. Tuskin tarvitsee ihan pian mennä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 10:49

Olen käynyt myös Tampereen Ikeassa. Lähdimme varta vasten ostamaan tietynlaisia seinähyllyjä ja on niin kätevää, kun netistä voi ennalta tarkistaa paikan, mistä ko. hyllyt kaupan varastosta löytyy ja vain napata ne sieltä kärryyn. Toki samalla reissulla mukaan tarttui mm. servettejä, muovikauhoja ja muuta pikkutavaraa.
Ikeassa on mielestäni kiva käyvä katselemassa ikäänkuin valmiiksi sisustettuja huoneita ja poimia niistä ideoita itselle. Samat tavarat näyttää löytyvät kaikista Ikeoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:01

Tampereen Ikeasta on ajettu vaan ohi, Espoon Ikeassa vissiin paristi poikettu, eipä paljoa asiaa sinne ole ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:45

Minä olen vuosia aikaa Espoon Ikeassa käynyt , tyttäreni halusi ostaa jotain kamoja sieltä, mieheni kanssa kyydimme hänet, ja jos jotain ostaa niin autoomme mahtuu 2 m pitkiä ja 1m leveitä sekä korkeus on katsottava erikseen, minä en osta niin huonoa laatua ja rumaa tavaraa mitä Ikeassa myydään. No eikös tullut tänne lähelle Raisioon Ikean myymälä, ja nämä snobit jälkeläiset ostavat 2 vuoden välein sohvia ym. Ja ihmettelevät minua huonekaluostoksillani, en ikinä enää vaihda , syy on että talomme on rakennettu 1928 tähän paikkaan ja huonekalumme valmistus on aloitettu myös 1928, Kustavilainen on sisustuksemme suuntaus ja talo samalta vuosikymmeneltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:46

On tullut käytyä Ikeassa, mutta ei tässä sinun lähelläsi olevassa..
Monta kertaa olemme käyneet ja tyhjin käsin tulleet takaisin...
Sieltä jos ostaa sängyn saa ostaa kaikki osat erikseen pohjaritilöitä myöden, sängyn silloin haimme muualta...kun sai ostaa yhtenä kappaleena..
Viimeksi kun käytiin haettiin sohvaa, vitriiniä ja TV tasoa, niin tuli taas haettua muualta..
Palapelejä siellä myydään, melkein tehtiin kaupat eräästä jossa oli vitriinit ym tasot..
Heidän hakupalkkansa kun hakevat itse hylyistä oli 28€ kotiinkuljetus alle 200 kiloon 50€ (rahastusta)..
Ainoa mikä me ollaan sieltä ostettu on olohuoneen lamppu, ja haluan vielä sänkyni päiväpeitteen päälle tuon lastenosastolta olevn puhallettavan hämähäkki tyynyn on vaan nyt ollut Raisiosta loppu..
Astiat ovat kertakäyttökamaa, tyttäreni osti lautaset kupit ym. kaikista paloja pois ovat heikkolaatuisia..
Taitaapi olla niin että en suosi pahemmin Ikeaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 14:27

Kaikki mitä ihminen tarvii löytyy kyllä lähempääkin.Olen vähäntänyt 3 vuoden ajan turhaa roinaa nurkista ja mitään ei ole tullut ikävä.Aiheesta löytyy nettisivustokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 18:26

Täällä Turun Ikeassa on tullut käytyä. Lihapullat söin ja muuta ei tarttunut matkaan kuin täysi vatsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 19:25

Helsingissä asuessa kävin Espoon ja Vantaan Ikeassa, olihan siellä aivan kiva katsella ja ostinkin
ainakin tuolit sieltä. Onhan ne isoja tavarataloja, kotitalouteen löytyy värkkiä jos mitä.
En ole Tampereella käynyt, eikä ole suunnitelmissakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 22:28

En ole käynyt Tampereen Ikeassa..Hesingissä ja Kotkan Ikeassa olen käynyt..En ole ostanut mitään,mutta ihan vaan katselemassa..ja vinkkejä hakemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 01:02

Jeps, Haaparannan Ikeassa. Jotain pientä tarttui mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 19:40

Vantaan ja Espoon Ikeat ovat tuttuja. Tämä Tampereen uutuus on vielä katsomatta. Asia kyllä korjataan.Käynti Ikeassa on ainakin minulle pieni seikkailu.Viihdyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.09.2010 - 21:21

On siellä pääkaupunkiseudun Ikeassa tullut pari kertaa käytyä. Jotain edullistakin sieltä löytyy.