Millainen on kaunis nainen tai komea mies?

esimerkinkin voi heittää.

Lisätty: 20.09.2010 - 14:37

koska kuntoillaan,ostetaan vaatetta ja turvaudutaan kinurgiaan" kauneus on katsojan silmissä",ei päde enää.Miksi tämä kaikki,jos ulkonäöllä ei ole väliä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 20:24

Kun katsoin eilen Armi Kuuselasta juuri otettua kuvaa, katsoin kuinka ajatonta kauneutta hänessä on.
Vaikka ei enään mikään nuori olekkaan.
No kyllä ne kauneusleikkaukset veronsa vaativat, naisista tulee kuin vahanukkeja esimerkkinä
vaikka naapurimaan kuningatar, ei ole hymy luonnollinen. Turha kait sitä on hakea kauista naista, tai komeaa uhkeaa urhoa. Eiköhän me jokainen, jotka joskus olemme kaverin itsellemme valinneet nähneet kauneuttakin hänessä. Joten voi sanoa vain, että rupsahda rauhassa rakkaani mun, molemmin puolin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 22:01

Kaunis ja komea on katsojan silmissä...

Itse pidän ilkkuvista silmistä, silmät ovat sielun peili...

Sisäinen kauneus antaa kasvoille paljonenemmän ilmettä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 22:10

Kauneutta ja komeutta on monenlaista, katsojan silmissä se on. Esim. sanon kuitenkin että Armi Kuusela ja Tauno Palo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:47

eiköhän se kaikki ole katsojan silmässä, aivan kuin edellä jo kerrottu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:38

Tuohon on vaikea vastata, viehätysvoima ratkaisee kaiken. Kauneus on katsojan silmissä, kuten edellä todettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 00:18

Hyväkäytöksinen, hyväryhtinen, urheilullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 09:34

Kaunis nainen on kaunis, huoliteltu eli itsestään huolehtiva (pukeutuminen, hiukset, sopiva meikki).
Komea mies on komea ulkonäöllisesti, muut ominaisuudet samat kuin kauniilla naisella. Kaunis /komea henkilö on usein myös karsimaattinen eikä missään tapauksessa sisäänpäin kääntyneen näköinen (ei siis introvertti vaan pikemminkni ekstrovertti).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 09:47

Siistit vaaetukset molemmilla, kauniit hiukset sekä kasvot. Eivät ryyppää jä rällestä missään.Käyttäytyvä hyvin joka tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 10:45

Kaunis nainen ja komea mies. Kun on itsensä kanssa tasapainossa jos vielä ulkonäkökin pikallaan ,se on siinä.Komeuskin tulee suurimmalta osalta sisältäpäin.Sitten ulkokuori vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:45

kaunesu ja komeus lähtevät itsevarmuudesta ja siitä, miten kroppansa "kantaa". ja lopultahan kauneus ja komeus ovat katsojan silmissä, aika mahdoton niille ominaisuuksille on mittareita asetella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 12:07

Tuo suhtautuminen komeuteen ja kauneuteen on jokaisella ihmisellä erilainen. Minusta toisarvoinen asia. Enemmän kiinnitän huomiota puhtauteen ja siisteyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 15:45

Onhan se niin, että kauneus on katsojan silmässä. Meitä miellyttää niin eri asiat. Mutta, jos minun silmältä kysytään, niin. Kun pitää huolta linjoistaan. Ei tarvii olla missi. Oikeastaan se juttu mitä arvostan naisen ulkonäössä, ei löydy välttämättä misseistä ollenkaan. Ja se, että on ylpeästi oma itsensä virheineenkin, vaikka ne linjatkaan ei olisi ihan ok. Kun siihen vielä lisätään ripaus iloista mieltä ja huumorintajua ja jotain pieniä naisellisia juttuja, niin avot. Nuo kauneusleikkaukset on sitten se mitä en oikein ymmärrä. Paitsi, jos jotain on oikeasti pielessä. Esim tapaturman jäljiltä. Eiköhän tässä ollut jo ukkomieheltä riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 23:14

Ryhdikäs,hyvin pukeutunut ja hyvin hoidetut hiukset....se on ihan katsojan silmässä..mille antaa arvoa komeuteen ja kauneuteen..
Kauniit silmät montakertaa hurmaavat,kun niihin katsoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 16:46

Silmät ovat sielun peili.Niistä näkee mikä ihminen on pohjimmiltaan.Tietenkin myös koko paketti.