Katsoitko,tanssii tähtienkanssa?

Mitä pidit uusista kilpailijoista.Omamielipiteeni on vielä ihan,mitähän tästä tulee.Liikaa palavasivat entiseen.

Avainsanat: tanssi mukavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 22:09

Katsoin ja sehän olikin menneiden muistelua ja uusien esittelyä. Onhan siellä se kuuluisuus jonka takia pitää katsella. Olen aina katsellut sillä tykkään tanssista ja sen seuraamisesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 21:02

En katsonu ja en edes tiedä milloin alkaa.Ihan sama miten joku tanssii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:09

Harmitti näytetiin ensin puoli aika vanhojen uusintoja ja juontajien harjoittelua kuvattiin vatta loppupuoliskolla pääsimme tutustumaan tanssijoihin..
Tämä jakso ei oikein miellyttänyt, mutta ensi sunnuntainahan tuo vasta virallisesti alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:13

Olen samaa mieltä,että entisiä juttuja tuli ihan liikaa..Ensi sunnuntaina sitten voi sanoa paremmin uusista kilpailjoista....vaikea sanoa mitään tässä vaiheessa..
Kyllä sitä tulee seurattua...näkee todella kauniita pukuja ja kampauksia..ja varmaan hyviä tanssi-esityksiä..
Kyllä tulee puvut maksamaan aika hurjasti...mutta kyllähän mainoksiakin tulee tuuti täydeltä ...ohjelman mainoikatkoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:39

Katsoin mielenkiinnon vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 00:19

En katsonut, mutta Dancea seuraan ja tykkään kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 08:32

Telkkari oli auki vaan kun samaan aikaan sekä napsuilin että hoidin vähän jo alkuviikon työasioitakin, niin katsomatta jäi mutta hiukan kuulin haastatteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 08:32

En katsonut ja koetan välttyä katsomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 10:48

HUH,Huh, olipa pitkäveteistä. Minä odottelin innolla tanssijoita jotka tanssii.En olisi uskonut sen alkavan noin hitaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:47

Katselin ja kuuntelin. Minusta oli epäonnistunut jakso ja sekavasti ohjattu. Seuraavat lienee parempia.