mitä tarkoittaaa nettihuijaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2008 - 15:15

Rahallisia menetyksiä hyväuskoisille.
Esimerkiksi WinCapita 100 miljoonaa euroa yli kymmeneltä tuhannelta suomalaiselta
äkkirikastumisen toivossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.09.2008 - 14:41

Idiootin kusettamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2008 - 18:24

rahan lypsämistä tyhmiltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 11:36

Netissä huijaamista, eli jos joku kertoo sinulle internetissä, että jos lähetät vaikka salasanasi minulle, niin saat tätä ja tätä. Kuitenkin, että yrittää huijata sinulta internetissä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 14:12

Jos joku tuntematon pyytää sotuasi,pankkitilisi numeroa tai muita sinulle tärkeitä tietoja.Ole silloin varuillasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2008 - 00:47

kaikenlainen epärehellinen toiminta johon käytetään verkkoa (www) hyväksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:45

Saata saada postiisi ilmoituksen arpajaisvoitosta tai muusta vastaavasta. Älä ikinä vastaa tai anna tietojasi. Samoin voit saada viestin tilisi saldosta esin xoomilta,mutta viesti on roskaa. Jos asioit online maksupaikoista niin katso aina ensin sivun alalaidasta mikä on lähettäjä. Usein paikka esim slovakia tmv Euroopassa.