Huomenta kaikille. Oletteko huomanneet että teiltä olisi kadonnut Napsukavereita?

Sain viestin eräältä napsukaverilta jossa hän ihmetteli etten ollutkaan enää hänen kaverinsa. Katsoin omaa kaverilistaani eikä hänkään ollut enää kavereissani. Mitähän on mahtanut tapahtua meistä riippumattomista syistä?

Avainsanat: kadonneet kaverit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 10:11

Empa itse muista, ketä minulla on ollut, sillä en ole koonnut armeijaa heistä. Parhaat kaverit, joiden kanssa olen tekemisiisä ovat tallella ja voiha sitä viestin kait lähettää, vaikka ei just kaveri olisikaan.

Lisätty: 30.09.2010 - 17:00

Kiitos käyttäjien vaivannäöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 10:27

Sitä en ole tarkastanut,mutta miulle on tullut kavereita jotka eivät ole kutsuneet minua kaverikseen,kummallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:44

Olen sen verran uusi joten vain on 2 Napsukaveria ja He ovat tallella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:48

Näkyy kavereinani olevan sellaisia jotka ovat mielestäni poistuneet napsusta ja aion nyt poistaa heidät listaltani. Jos joukossa on sellainen joka on vielä mukana niin uusi viesti vain. Solmitaan napsu-kaveruus uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 12:07

Heititpä vaikean.
Ei ole juuri tullut kovin monelle kirjoiteltua, enkä ole lukumäärää laskenut.
Kovin monella ei näytä olevan pisteitä "tässä kuussa", joten eivät liene enää aktiivisia. Tällä muistilla ei kyllä huomaa, jos joku joukosta poistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 12:37

Eipä noita vissiin paljon olekaan ja en ole seuraillut.Ainahan sitä voi viestiä laittaa vaikka ei ois "kaverikaan".
"Lettupinolle"just eilen viestittelin ja huhuilin kun ei ole Palokan suunnalta mitään kuulunut aikoihin ja kaveri on niin persoonallinen,että ihan ikävä tulee vaikkei tunne kuin näin"virtuaalisesti"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:56

Ei minulta ole hävinnyt eikä kukaan poistanut. Aika ihmeellistä.Mulla on 5 kaveria ja niistä matilda ollut kovin hiljaa. En tiedä mihin on mennyt .Timppakin pitänyt huili tauon .Muut napsuttelee suht joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 16:04

itse noita 'kuolleita sieluja' olen aina välillä siivoillut pois, taitais taas olla aika ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 19:44

minnepäs ida olit kadonnut...tosiaan ...aika ihmeelistä ,en tarkkaan katsonut puuttuiko muita napsukamuja ,mut kun kysyit niin huomasin saman..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:04

En ole huomannut kun en ole sitä kaverilistaa aikoihin vilkaissut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:21

En ole huomannut,että olisi kavereita kadonnut...Itse olen poistanut sellaisi jota ei ole napsussa enään näkynyt...
Kyllä olen huomannu,että onko vanhoja napsulaisia tauolla...kun ei kuulunut mitään pitkään aikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:46

Näin äkkivilkaisulla, kaikki ovat tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 00:31

Viimeksi katsoessa kaikki olivat tallessa, myös Ida.