Teetkö töitä kuin eläisit ikuisesti? Rakastatko kuin kuolisit huomenna?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 08:54

En tee enään töitä kun eläisin ikuisesti ,muistan kyllä että elämäkin on rajallista. Jos itse en sitä osaa säädellä,joku voi tulla väliin joka sitten säätelee.Kyllä nuorempana kaikki aika meni tuoho työn tekemiseen ,nyt riittää vähän muuhunkin nautintoon.Huomasin että en rikastu ,enkä köyhdy ,tasapaino säilyy .
Rakkauttahan ei koskaan ota liikaa . Eikä koskaan anna.Rakkauteen kuulluu niin laajat asiat, sitä monen laista.Mutta luulisin osaavan arvostaa tuonkin asian .Olen kuitenkin vielä terve.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 09:25

Työtä en enää tee,kun kotonani kotiaskareita,mutta rakastan kyllä,kuin kuolisin huomenna.Rakastua voi aina uudestaan ja uudestaan.Rakkaus on ehtymätön luonnonvara minun kohdallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:33

elän ja rakastan niinkuin viimeistä päivää.
mukaansa ei ketään eikä mitään saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:41

En tee enää töitä hullun lailla..
Pitää myös osata nauttia elämästä ja sen saavutuksista...
Rakkautta annan ja saan todella paljon..
Nautin miehestäni, lapsistani, lapsenlapsistani ja eläimistäni, siis koko perhepiiristäni, Äitiäni ja isääni unohtamatta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:55

Tiedän olevani ihan kuolevainen joten elän sen mukaan. Yritän päästä mm. matkustelemaan paljon ja tekemään sellaista mikä kiinnostaa ja tuntuu hyvälle. Minun ei tarvitse ajatella, että pitäisi jättää perintöä tms. köyhänä synnyin, elin ja tulen kuolemaan. Antaessaan myös saa, rakkauttakin. Töistä jäisin heti pois jos se olisi taloudellisesti mahdollista, mutta ei ole joten käyn työssä niin kauan kuin jaksan, mutta maksimissaan 5 vuotta....nivelet eivät taatusti kestä enää sen pidempään. Pyrin elämään niin, että jos kuolema tuleekin pian olen siihen valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 16:10

kaikkea kohtuudella, tai muuten tosiaan kuolet huomenna ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 16:38

Suhtautumiseni työhön on ollut aina sellainen, että sen minkä teen teen kunnolla. En ole siinä mielessä kunnianhimoinen, että minulla pitäisi olla titteli tms. se on toisarvoista. Työn tulee olle mielenkiintoista ja sellaista mitä teen mielelläni ja mielenkiinnolla ja ennen kaikkea työ jää työpaikalle eikä seuraa kotiin. Työ on väline, jolla kustannan elämiseni ja se riittääköön. Elämässäni työ ei ole arvoasteikon yläpäässä, taitaa olla puolivälin paikkeilla.

Rakastan elämää ja yritän elää jokaisen päivän kuin se olisi viimeiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:35

Työni teen tunnollisesti ja saan paljon aikaan. Lähimpiäni rakastan niin paljon kuin vaan ihminen rakastaa voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 21:06

Rakastan kyllä,jos minuakin rakastetaan ja työnteosta ei saa kehuja vaikka hulluna riehuis siis työpaikalla.Joku tulee vain kateelliseksi,jos on liian hyvä ja jos olet laiska,niin sekään ei ole hyvä.Sama ihmisen kauneuden/rumuuden kanssa,pitäisi vain olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 21:53

Teen töitä ihan harrastus mielessä...eli niinkuin eläisin ikuisesti....toivon mukaan minuakin joku aikanaan auttaa..jos en enään itse pysty huolehtimaan itsestäni...
Saa aina niin ihanaa palautetta..kun jaksaa toisia avustaa..
Kyllä rakastan ihan hullun lailla..kun ei tiedä koska on viimeinen päivä maan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:59

En tee töitä silleen ja rakkauskin on hieman hakusessa joten pitänee sanoa siihenkin että en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:32

Näinhän sitä ehkä pitäisi ? mutta "Teetkö töitä" mitä se on ? - en muista enään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:49

Syvästi rakastan lähimmäisiäni, ja mitä työn tekoon tulee teen sen mikä osuuteni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:33

Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Rakkaus on eri juttu, sitä voi tehdä hullunlailla. Kuolema sitten taas voi tulla, jos käy hullusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 22:21

Ehkä teen vielä hullunlailla töitä, siis käsitöitä, leivon paljon ja autan toisia.
Silti olen varautunut jättämään tämän maan kun se aika koittaa.