Jos juon oluen ja käyn sen jälkeen virtsalla niin onko se aineen vaihdunta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 08:57

Kaljahan ku...taa. Voi kiihdytää ihan turhaan tuota aivotumaketta tuolla päässä, mikä säätelee aineenvaihduntaa ja antaa vääränlaisia käskyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 08:57

mitä enemmän olutta juot ,sitä enemmän ainetta vaihtuu ;)
sekä altistaa lisämunuaisen ylitoimintaan ja kateenkorvan alitoimintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:12

Kyllä se aineenvaihduntaa on lisämunuaisen kautta ja varmasti kova rsituskin jos paljon kittaa ööliä,
myös maksalle alkoholi, siis liika on kova rasitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:29

No sitä itteensähän se on.Onneksi kaikki kalja ei jää elimistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:30

Ehkä ei ihan suotavaa aineenvaihduntaa jos sitä todella etsit..
Tuossa todella munuaiset koetuksella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:38

Kannattais miettiä parikin eri kertaa, juoko kaljaa ylettömästi vai ei.Elimistö on joka tapauksessa kovilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:53

Eiköhän tuo lie "öölinvaihtoa"!
Seilipaatin mies kyseli alkosta aineita puhelimella tilatessaan että koska se on Kustavissa?
Myyjä tuohon; riippuu miten nopia sulla on aineen vaihdunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 16:08

se on metamorfoosi kun kalja muuttuu kuseksi

- toivottavasti kukaan ei koita tehdä hommaa päin vastoin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:41

Kalja siinä vain vähän vaihtaa väriä matkalla pullosta pönttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 21:47

Onhan se hyvä..että kalja pyrkii ulos..muuten kävisi huonosti..jos ei olisi aineenvaihduntaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:57

Voihan se olla sitäkin että sinulle ei ole niin sanottua seurustelurakkoa vaan olen ns. läpipissi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:52

Oluthan se tunnetusti juoksuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:30

Aineenvaihduntaa mitä suuremmissa määrin. Pitänee myös paikkansa, että kun yhden juo niin kaksi tulee ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2010 - 01:47

Alkoholi on ns. diureetti, eli se liuottaa nestettä elimistöstä. Toisin sanoen vanha vitsi "kusee enemmän kuin juo" ei olekaan vitsi, vaan ihan totta. Sen vuoksi esim. kunnon krapulajano ei poistu pelkästään vettä juomalla. Eli krapulaan auttaa suolakurkku tai vichy paremmin kuin makean syöminen tai veden juominen. Diureetit eli nesteenpoistolääkkeet ovat ryhmä lääkeaineita, jotka lisäävät virtsan eritystä eli diureesia ja poistavat siten nestettä elimistöstä. Niiden vaikutusmekanismina on lisääntynyt natriumin ja veden erittymistä virtsaan ja siten veden poistumista elimistöstä. Mutta niiden liiallinen käyttö on myös vaarallista eli kysymyksessä ei ole normaali aineen vaihdunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 20:25

Joo, aineenvaihduntaa, eli aineethan siinä vaihtuu. Tässä tapauksessa bisse pissaksi :) Pitäsköön käydä perjantain kunniaks kokeileen kuin toi oma aineenvaihdunta pelaa, heh. Eli toisin sanoin tehä vähä fysiologisia testejä.