Onko teistäkin kiva välillä viettää ihan löhöpäivä??Tekee vaan sen mikä huvitta..

Minulla on tänään ollut sellainen päivä..Kävin ostamassa kännykä ja samalla torilla...ja tein yhden kääretortun..

Avainsanat: löhöpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 11:06

Tekisi varmaan joskus hyvää...en ole viettänyt sellaista pitkään aikaan.

Kysyjän kommentti

Ihana viettä välillä löhöpäivä..mutta aika harvoin tulee vietettyä..6:den päivän työputki taas edessä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 23:39

No ehdottomasti. Joskus on tehtävä irtiottoja arjesta ja oravanpyörästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:48

Olen hiukan työnarkomaani ja sellainen yliyrittäjä ja joskus täytyy osata vähän hellittää.Tänään hiukan shoppailin,kävin olusella lähipubissa(3 olutta)ja nyt katselen telkkua lämpimät villasukat jalassa vaimon kuorsatessa vierellä.Pienet kivat asiat on ihania!
"Tee töitä kuin eläisit ikuisesti...Rakasta kuin kuolisit huomenna"!Siinä on se juttu jota opettelen toteuttamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 06:34

Minä joskus vietän sellaisia päiviä , mutta omatunto kyllä kolkuttaa että miksi en töitä tee, vaikka itselleni hoen että huomenna teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 08:20

Kyllä se hyvää tekee. Eiköhän ruveta olemaan sen ikäisiäkin jo, että ei niin paljoa enään tarvitse kiristää.Täytyy osata nauttiakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:29

Kyllä nautin joskus, mutta ehkäpä saan liian vähän näitä päiviä..
Tänäänkin on tuo lapsenlapsi hoidossa, ja nyt päätti vihdoin alkaa nukkumaan..
Jo kohta kolme viikkoa kontannut ja nyt jo ylös nousemaan joten hänellä kiirettä pitää kuin minulla kun saan koko ajan vahtia pikku Jadea!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:37

Löhöpäivät ovat hyvinkin tarpeellisia,ei ole mikään pakko suorittaa kokoajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:41

On kiva viettää luppopäivää, kun ei tarvitse lähteä mihinkää.
Se päiväm kuljeskelen vain oloasu ylläni. aamutoimet tehtyäni, mietin illan sapuskan valmiiksi ja
teenkin sen jo jääkaappiin, ellei ole eilistä kehlon pohjalla.
Varsinkin jos ulkona raivoaa syysmyrky, Tuulee ja sataa. Koivunoksat naputtavat rytmikkäästi
parvekkeen lasin pintaa.Kellanpunaiset puiden lehdet variset maahan kosteaan katuun.
Luppopäiväni osuu usein sunnuntaille, mutten osaa ihan jouten olla. Kyllä sitä kappeja järjestellään
ja kirjoitellaan tutuille kirjeitä, hoidetaan tuota hengen ja sielun hegemoniaa.
Mutta on se vain niin, että kyllä katse hamuaa sukkakutimelle tai ristipistotyölle, ei sille mitään mahda.
Eri asia tuleeko tarttua niihin. Kyllä minä tunnustan aivan reilusti, että viimevuosina olen käynyt jo
vähän vähemmillä kierroksilla, menen vain tilaisuuksiin joihin tunnen tarvetta.
Siis viettäkäämme lyppopäivää itselle sopivalla tavalla. Löysytetään hihnaa ja annetaan ajan kulua.

.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:07

Löhöpäivät ovat ihan välttämättömiä hektisten työpäivien vastapainona. Parasta on, kun voi viettää kokonaisen löhöviikonlopun ilman mitään ennalta suunniteltua ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 21:03

Pakosta joskus sairauden takia levätä,kun ei pääse edes kunnolla liikkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 21:21

Vaikka tässä eläkkeellä ollaankin, niin kiirettä ei ole, nukkuminen ja lukeminen nyt harrastus. Näin ollen löhöpäiviä sattuu alvariinsa, eikä yhtään omaatuntoa kolkuta. Mikään työ ei ole niin tärkeää, että se pitää tehdä NYT JUST!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:54

Olen kehno löhöilemään. Flunssa on ihana tekosyy lorvia sohvan nurkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 23:54

Voi, noi ovat niitä päiviä joita odotan suuresti. Saisi vain olla enemmän minullakin löhöpäiviä. Mutta sitten kun lorvi päivä on tiedossa, teen varmasti vain sen mitä haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:25

Sellaista tulee harrastettua. Mamman mielestä turhankin usein.