Alatteko seuraamaan?? Tanssii Tähtien kanssa....

Avainsanat: tanssii tähtien kanssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 18:08

juu,kyllä meillä se katsotaan ilmanmuuta,olen oikein odottanut sen alkamista.Minusta sitä on kiva katsoa ja varsinkin se pukuloisto minua kiinnostaa.

Kysyjän kommentti

Ihan sama täällä..kaunista ja hauskaa katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 21:31

en ala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:03

Ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:45

Kyllä mitä luultavammin.Ainakin edellisen katsoin ,jokaisen.Minusta ihan hauskaa ohjelmaa. Hienoja pukuja ja vaatteita.Muutenkin henkilökuvia kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:39

Kyllä varmasti seuraan kun emäntä on siitä tosi kiinostunut ja kyllä minustakin on kiva seurata kaikenlaisia kanki-kaikosia ja tuomarien kommentit on mielenkiintoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:43

En aio katsoa. Dancea on tullut seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:34

Kyllä tottakai..
Yksi näistä ohjelmista mikä minua kiinnostaa..

Lisätty: 19.09.2010 - 19:55

Täytyy sanoa että ensimmäinen puoli tuntia mennyt juontajien katselemiseen..
TYLSÄÄ, ei vieläkään olla esitelty tanssijoita...
vanhojen kisojen toistoa tulee...
Kanava vaihtuu kohta muualle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:44

Kyllä se kummasti tanssi vanhan sydäntäkin lämmittää, ainakin katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:52

takuuvarmasti en, tositv-ohjelmat ovat tylsiä. Montakohan vaaliehdokasta siinä nyt on mukana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 11:11

Vuorotyöläisenä en varsinaisesti ala seuraamaan. Jonkun jakson voin katsoa jos olen telkkarin ääressä eikä parempaakaan tekemistä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:56

Ajattelin katsella. Saas nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:33

En kovin aktiivisesti. Varmaan telkkaria tulee pidettyä auki ohjelman aikaan mutta en oikein jaksa keskittyä tuon tyyppisiin ohjelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:50

Varmasti. Onhan siellä se yksi kuuluisuuskin minkä edesottamuksia seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:22

Harmiton, hauska ja viihdyttävä ohjelmaformaatti. Katselen kunhan kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 12:03

Ei todellakaan. Ei kiinnosta moinen. Kaikki ovat varmaan jonkin sortin julkimoita tai siksi pyrkiviä. Ei taida olla eduskuntaan pyrkiviä nyt vai mistä sen tietää... äänenkalasteluun sopiva formaatti!