Lauantai-illan musiikkia...koskettaako?

www.youtube.com/watch?v=9KpvVepzjtg www.youtube.com/watch?v=vvmj...re=related

Lisätty: 19.09.2010 - 11:17

Pitkästä aikaa taas muistin Lailan musiikin. Varmaankin kun tuli eilen illalla katsottua se Milanan konsertti. Kyllä Laila Kinnusella oli puhdas ja kaunis ääni. Hän olikin luonnon lahjakkuus ja jos toisin olisi elämä mennyt hänestä olisi tullut yksi maailman parhaimpia laulajia.

Avainsanat: musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 11:20

Kyllä Laila Kinnunen nostetaan naissolistien joukosta arvoon arvaamattomaan, kuten Olavi Virta miessolisteista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 20:50

Tämä on yksi suosikeistani ja juuri Lailan laulamana,ihan,kun ois laulanut itsestään.Kyllä laulussa on satuttavat sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 20:54

Laila osasi todella laulaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:02

Justiin katselin telkusta kun tytär Milana lauloi konsertissaan ,näitä äidin esittämiä kappaleita. Molemmat on kaunista musiikkia .Nyt tulee paljon 50v takaisia lauluja uudestaan.
Lailahan oli aikansa tekijä ,lauloi eri kielilläkin.Kauniisti lauloi tytär Milanakin.Onneksi niitä voi kuunnella vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:23

Kyllä Laila laulaa niin ihanasti..kuuluu vanhoihin suosikkeiheni..Kävin muutama vuosi takaperin katsomassa Lappeenrannan teatterissa Laila musikaalin...menisin vaikka uudestaan katsomaan..oli todella sydäntä särkevä ihana 10+ esitys... en muista enään kun lailaa esitti..mutta ihan niinkuin olisi ollut Laila Kinnunen..
Tytärkin lauloi ihanasti tänään telkkarissa..laitoin tallenukseen,että voi katsoa vaikka joskus uudestaan.

Lisätty: 18.09.2010 - 21:50

Kyllä kosketti sydäntä..tuli nuoruus mieleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:03

Hyvin kaunista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:47

MInä en ole oikein päässyt sisälle Lailan lauhuihin, samoin kuin Olavi Virran, mistä lie johtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:49

Kaunista, kaunista. Minulla on Lailan musiikkia ja karaokedvd. Hieman olen harjoitellut myös tuota kappaletta.