Onko tämä Favora käsivoide sinulle tuttu?

Mie olen käyttänyt tätä jonkin aikaa käsiini ja jalkoihin,tämä hoitaa myös kynsiä,eivät lohkeile enää.Suosittelen,tämä on apteekki tuote,tai sieltä mie tän ainakin ostin.

Avainsanat: favora käsivoide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 21:24

40 apteekkivuoden jälkeen voin sanoa, että tuttuakin tutumpi, laadukas sarja!

Kysyjän kommentti

Favora on hyvä käsivoide ja käytän sitä myös jalkapohjiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 18:41

Ei ole minulle tuttu..pitää seuraavaksi kokeilla.Nyt on käytössä erioil käsivoidetta..ostin sitä Prismasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 18:57

Nivea ja erioil on mitä minä laitan joskus, en usein.Kun kantapäät olen hautonut merisuolavetessä ja
raspilla ottanut liiat pois, laitan sinne taasen omanlaista rasvaa.Apobasea ja intiimi durex play.
En ole tuota mitä mainitsit ,kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 19:31

Oriflamen käsi ja jalkavoide on minulle tuttuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 20:29

Favorakin on tuttu. Tällä hetkellä on käytössä Decubal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:01

En ole kokeillut, mutta kun kerran suosittelit, ajattelin käydä hakemassa tuota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:50

Kiitos vinkista. Ostetaan seuraavasta eläkkeestä. Katsos pieneläkeläinen joutuu tekemään oka kuukaudelle talousarvion ja sen mukaan eletään. Sattuu niitä yllätysmenoja joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:44

Tuosta sarjasta olen kyllä käyttänyt muita tuotteita mutta käsivoidetta en, sillä en yleensäkään käytä käsivoiteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:47

Eipä ole tuttu. Itse ostin Lildistä jotain käsirasvaa. On hyvän oloista ja todella riittoisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:15

En käsivoiteita käyttele. Mammalle tuollaista pitänee hankkia.