Onko lauantaiiltasi leppoisen rauhallinen?

Vai kutittaako menojalkaa.Meillä on rauhallinen ilta tiedossa,joimme äsken saunakahvit ja nyt rasvaan vielä jalkani.Televisiota katselemme ,välillä vähän napsuilenkin.

Avainsanat: saunakahvit tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 18:45

Leppoisaa on meillä, vähän napsussa olen ja televisiota katselen ja syön suklaata.

Kysyjän kommentti

Ai ai,että suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 17:51

Kiireisen työpäivän jälkeen ihan rauhallista. Sauna lämpenee, joimme myöskin lettukahvit ja nukuin jopa pienet päikkäritkin. Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 17:55

Kyllä on rauhallinen, sisko ja vävy läksivät juuri. Minä pukeuduin omaa iltajuhlaani varten ilta-asuuni.
Lueskelemaan menen pikkuhiljaa tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 18:15

Koko päivä ihan leppoinen..Kävin ostamassa uuden kännykän,kun oli tarjouksessa...
Saunassa on vielä käytävä..television katselua..ja napsussa olemista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 19:25

Kävimme myös saunassa.Leppoisaa lauantaita vietämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 19:35

pidettiin äsken lettukestit, ja lapsenlapsemme Jade on yökylässä, pääsemme tesraamaan hänen uutta matkasänkyään..
Rauhallista lauantaita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 19:36

leppoisan rauhallinen kuten illat yleensä tässä ympäristössä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:00

Ei menojalka vippaise tänään, nautin rauhallisesta kotiillasta perheeni parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:18

Kyllä vaan on tosi rauhallista. Kävimme katsastamma tuon prinsessa elokuvan tuolla hyvinkäällä. Oli ihan hyvä. Kotimaiseksi ,ainakin hyvät oli näyttelijät. Mutta olematon hoito sairailla. Piikkiä piikin, perään.Prinsessa ottikin omat ohjat käteen ja rupesi vaikkutamaan oloonsa tuolla sellimäisessä laitoksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:48

Oli hyvin rauhallinen elilaitoimme yhdessä miehen kanssa ruokaa ja herkuttelimme pitkän kaavan mukaan. Kävimme kävelylenkillä, saunoimme ja nautimme toisistamme ja rauhallisesta, kahdenkeskisestä illasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:45

Lauantaiehtoo oli erittäin rauhallinen - kuten aina meidän perheessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:12

Rauhallinen saunailta lastenlasten kanssa. Kotiansa kun lähtivät, niin vanhempi väki lauleskeli karaokea ja jatkoi saunomista sekä napostelua. Ääni nousi, mutta rauhallista kuitenkin.