Hei! Tänään, 18.9. tuli vuosi siitä, kun liityin Napsuun....mitenkäs muilla ? Luokittelisin tämän eräänlaiseksi harrastukseksi!

Lisätty: 19.09.2010 - 21:27

Kiitän ja kumarran kaikkia muistaneita......melkeinpä samat nimet täällä pörrää, kun aloittelin vuosi sitten!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 15:16

Liittynyt: 2. toukokuuta, 2008, eli kohta kaksi ja puoli vuotta, tosin siihen mahtuu pari talvisodan mittaista huili-paussia

välillä tämä tuntuu enemmänkin vitsaukseta kuin harrastukselta, mutta omapahan on valinta ja kaikki vapaaehtoista

- niin onnittelut vaan yksivuotiaalle -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 15:59

Minullakin on pian vuosipäivä ja minusta tämä on harrastus jota mielelläni harrastan, ei hengästytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 16:56

Onnea 1 vuotiaalle Napsulaiselle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 17:26

Mie olen liittynyt napsuun 11.1.2009.Onne vuosipäivän johdosta.Napsu on mukava paikka kysellä sitä sun tätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 17:55

Onnea, onnea vuosipäivän johdosta. Koukkuun tähän on jäänyt, mutta nyt osaan olla jo vähän poissakin. Taisin liittyä marraskuulla 2008.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 18:03

3. maaliskuuta 2010 jostain syystä vahingossa aukesi tämä sivu ja tämän parissa on tullut tunti ja toinenkin
vietettyä. Vähitellen käyn laiskemmaksi, enkä kaiva kaikkea vaikeaa asiaa monen kiemuran takaa, sillä
ei minun pääni tiedolla arvailla kohdalleen. Hyvä jankulu on ollut ja kivat kaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 18:54

Minä olen liitinyt napsuun 20.1-2009...onnea vaan vuosi tullut täyteen...jatka vaan samaan malliin..
Tämä on ihan kiva paikka kysellä ja vastailla...on kyllä ihan koukkuun jäänyt...vaikka välilä pieniä taukoja..16.10 tulee parin viikon tauko,kun lähden Turkkiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 19:21

Onneks olkoon!
Minulla tuli maaliskuulla vuosi täyteen. Täältä olen saanut paljon hyviä vihjeitä.
Pitää vaan uskaltaa kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:15

Minulla tulee vuosi täyteen 25.1.2011. Napsuun päädyin kysyttyäni erästä omatoimimatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:59

Onnea minultakin. Napsuttelen omaksi ilokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:37

Mulla tulee vuosi ensi tammikuussa 8 päivä.Ja nyt jo olen mestari. Sitä ennen en uskaltanut koneeseen koskeakkaan.Voi miten ihanalle tuntunut kun jotain uutta on tullut kuvioihin.Välillä ei aina onnistu mutta koitan olla pelkäämättä tätä aparaattia.Ja te napsut olette antaneet ihanaa luettavaa minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 00:24

Onnea merkkipaalun saavuttaneelle!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:52

Keväällä tuli vuosi täyteen. Onnea yksivuotiaalle napsulaiselle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:41

Onnea vaan siitä, aika harvakseltaan vain olet tainnut sivuilla käydä.
Minulla tuli maaliskuussa vuosi täyteen. Onhan tämä kiva paikka, uutta oppii, omiin visaisiin juttuihinsa saa apua ja hyviä kavereita ja ystäviä olen täältä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 11:09

Vuodet vierii ja nasuttelu pyörii. Ei hasumpaa. Onnea yksivuotiaalle napsuttelijalla.