Lääkärien hallitus?

Mitä, missä, milloin?

Lisätty: 18.09.2010 - 14:16

Toffe, en tarkoittanut tuota, vaan jotain, mikä ei koskaan toteutunut. Onneksi.

Lisätty: 19.09.2010 - 11:58

Palisanteri sen sanoi.
Googlettamalla ei juuri löydy tietoa. Asia jäi pahasti puolitiehen, mutta esim. Paavo Haavikolla oli varsin tarkkaa tietoa jopa nimistä, keitä "hallitukseen" piti tulla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2010 - 10:50

Suomeen kaavailtiin "lääkärihallitusta" natsien toimesta .

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 17:38

Nyt meni yli hilseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:58

Minullakaan ei nyt sytytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:29

Nyt kyllä pistit pahan kyssärin..kun ei raksuta..mikä on lääkärien hallitus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 00:04

En ymmärtänyt "mitä ajoit takaa"...Sitä valelääkäriä mietin ja tuli mieleen,että n.1000 potilasta ja ei tehnyt yhtään hoitovirhettä jotta ihan ok saavutus.Tänä vuonna on minulle sattunut terveyskeskuksen OIKEIDEN lekurien taholtakin pari hoitovirhettä ja tuntuu,että huonoon suuntaan mennään!A-talkissa oli se nuori naislekuri joka P.Puskan vankan ja pitkän ammattitaidon kyseenalaisti tai suorastaan tyrmäsi eikä osannut edes käyttäytyä vaan oli kuin hyökkäävä sonni vaikka nuori kaunis nainen...Olin joskus Puskan kanssa yhteisessä projektissa oppien tuntemaan hänet ja vieläkin luotan hänen kokemukseen ja tietoon paljon enemmän kuin tämän naislääkäri-tytönhupakon juttuihin!Oli ilmeisesti erään vitamiinifirman asialla ja saa hyvät palkkiot pas..an jauhamisesta tv:ssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 08:33

Katsoin tuon ohjelman, mitä Tertsi tarkoittaa. Itse ihmettelin mistä moinen äkkinäinen takinkääntö temmpu oikein tuli. Taasen markkinoidaan jotain oikein toden teolla ja TV jos mikä paras siihen.
En kyllä tunnistanut keitä olivat ,mutta olivat aika hyökkääviä molemmat. Toisen pitkäaikaistyö tehtiin hetkessä mitättömäksi.Tai sai ainakin sellaisen käsityksen asiasta.
Jokainen voi rasvansa valita, eiköhän kaikilla ole jo rasvoista omat käsityksensä.Markkinointi on kovaa ja härskiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:56

Jaa... onko kyse aamutv-ohjelmasta vai missä Puska ja Valion tutkija olivat mukana? Puska on todella harmissaan kun omat mantransa asetetaan kyseenalaisiksi!Niin, olihan siinä myös eräs nuorempi tutkijalääkäri, häneen luotan enemmän kuin Puskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:39

Uusi asia minullekin, oliko kyse jostain lääkäreistä syntyvästä hallituksesta kenties.