Tiedätkö mitä sateenkaaren päästä löytyy ?

ketjukolari jos lehtiin on uskomista, ja miksei olisi ...

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....09/1189077

Avainsanat: sateenkaari ketjukolari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2010 - 00:00

Eilen tuossa näkyi sateerkaari, joka päätyi meren kala-apajille. Taitaa päästä nousta komea kalansaalis.

Kysyjän kommentti

sitä juuri mistä unta näkee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2010 - 10:20

Nyt pitää jo tarkistaa onko aina perään ajaja syllinen tuollaisiin mälleihin?
En ymärrä miksi konetiellä täytyy alkaa pällistellä maisemia ym koukkauksia tekemään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 10:27

Joskus ne silmät vaan jää johonkin ihmeellisesti kiinni. Silloi huomio karkaa asiasta toiseen. Ei maha mittään . Kyllä nytkin kun katsoi videota ,niin tuli tunne sanoin kuvaamaton. ja kaunis.Lisää linkkejä jotka tuo hyvää mieltä ja naurua.Me tarvitsemme sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 10:59

luulisin että apukuski oli liikaa räpättänyt, ja siitä syntynen kiistan takia peräänajo
- tai vaikkapa sairauskohtaus kuskilla.

ainakin minä ärsyynnyn,
jos apukuski jostain taivas- tai maailmiöistä huomauttelee jotka eivät ajoradalla tapahdu.

vaan kerranpa ajaessani Kankaanpäästä Seinäjoelle oli iso lentokone maantiellä poikittain, silloin piti katsoa toisenkin kerran , ennenkuin uskoin näkemääni, mutta autoliikenne kyllä oli ohjattu kiertotietä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 11:03

No tuosta voi taas sanoa, ettei vanhoihin juttuihin ole uskomista aarretta muka...
Tai jos nuo autoilijat hakivat kaikki tuota aarretta silloin pääsi noin käymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 11:13

Sieltä löytyy myös aarre,niin kerrotaan.Meiltä löytyy myös kotonta AArre,nimittäin mieheni toinen nimi on Aarre.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 17:59

Sateenkaaren sieltä toisesta päästä syyskuun alussa löysin aarteen jostain Sotajoen maisemista.

Lähteet:
Tosi juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:57

Hieno sateenkaari.

Uskon että sieltä löytyy kultaa ja timantteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 22:27

Hienot on sateenkaaren värit..sieltä löytyy jotakin jännää..aarre mutta mikä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 00:21

Yleensä ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 20:45

Minulle sateenkaaren päästä löytyy valoa ja rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.09.2010 - 21:36

Ei ole tainneet etelän ihmiset ennen nähdä sateenkaarta kun ovat katsoneet kuin sika uutta porttia.