Mikä on sinun herkkuruoka?

Yksi ruokalaji per vastaaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 13:46

Minulla on monia herkkuruokia, mutta yleisemmin on nuo pataruuat jotka teen säveltämällä (en siis muista mitä olen laittanut, koskaan ei tule samaa mutta kaikki ovat olleet loistavia) en siis minkään ohjeen mukaan, pistän lihaa, mausteita, vihanneksi, kermaa ja joku makeakin tulee mukaan esim. ananas, luumu ym.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 13:23

Peruna on suosikkini erilaisten lihojen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 14:48

Mieliruokani on paistettu siika/kuha.

Lähteet:
ei sotkuja, kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 16:21

loimulohi, hiilostettu siika ja kuha-walewska

tuon kuhan resepti :

www.maku.fi/resepti/kuha-walewska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 16:26

Minä pidän kaalikääryleistä eniten, harvoin teen niitä koska mieheni ei niistä välitä. Toisinaan olen äitini ja tyttäreni kanssa tehnyt niitä koko suvulle ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 17:07

Itse keitetty Hernekeitto .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 18:25

Tuore kala kaikessa muodossa itse laitettuna, ei hapansilakkka.
Kaaliruoat ovat myös hittituote.
Jälkkäriä en useinkaan syö, mutta useimmiten se on 10 mansikkakeitto ja vaniljakastiketippa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 18:53

Vaikea vastata, kun pidän niin monista eikä oikein pysty parasta sanomaan. Konjakkiloimulohi, jos nyt joku pitää sanoa näin äkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 19:13

Paistopussiin laitettu lihaa ja pilkottuna perunaa,porkkanaa,lanttua sipulia ja paprikaa...Antaa hyvin muhia leivinuunissa,kyllä tulee hyvää..
On tosi paljon herkkuruokia...mutta,kun piti vaan yksi valita...niin vaikea valinta..Ihan sama,kun valitsee parasta vastausta...on monta hyvää ja yhden voi valita parhaaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:49

Lihan puolelle kallistun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 00:00

Kaikki käy, kunhan on rakkaudella ruokaan tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:29

Jauhelihapihvit sienikastikkeen kera (kanttarelli, suppilovahvero, torvisieni).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 00:39

Hummeri valkosipulimajoneesilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2010 - 13:09

Pippurihärkä ja valkosipuliperunat.