Uskotko horoskooppimerkkeihin?

Itse olen tyypillinen härkä ja se häviää joka minun kanssa on sarvet vastaikkain.Eipä tiedä mihin ryhmään tämä kysymys kuuluu,kun ei ole tiedettäkään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 13:19

Minä olen kaksonen ja uskon horoskooppeihin aina,kun ne hyvää lupaavat.Luokasta viis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 13:41

Olen Härkä ja en usko viikko tai kuukaisihoroskooppeihin..
mutta luonneanalyysiin kyllä uskon, pitävät todella tarkkaan, ainakin minun kohdallani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 16:19

En minä koskaan mitään horoskooppeja lue. Minä olen kyllä tyypillinen skorpioni, mustavalkoinen, en kompromisseja tee, vain kyllä tai ei. Ja tosi paha olen jos minut suututtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 17:06

Olen Leijona metsän kuningas.Tarvitsen välillä itsehillintää kun saalistan.Samoin kärsivällisyytä kun vaanin.
Elämänasenne ja makuaistit , ovat erittäin hyvät.Olen tarmokas ja kyltymätön kun kuljen safaarilla.
Kotikenttä on silloin rauhallisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 18:27

En lue koskaan yhtä ainoakaan. Kuljen partaiden ali, enkä syljeksi jos näen mustan kissan pinkovan tien yli. En usko sellaisiin, vaikka johonkin henkimaailmaan uskonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 21:19

Olen vedessä elävä Rapu..Horokoopeihin en usko..mutta luonne kyllä pitää aikapaljon paikkansa..eri horoskoopeissa..Olen sellainen kotia rakastava ihminen,ja haluan lähimmäisille kaikkea hyvää..Avulias toisille ihmisille..
Siksi haluan vielä tehdä näitä avustus...hommia vanhuksille...jotka on avun tarpeessa..vaikka olen jo eläkkeellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 21:39

Olen tyypillinen kaksonen.En suoranaisesti usko mihinkään hömpötykseen, mutta nuo tähtimerkit ovat suuntaa antavia ihmisten luonteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 11:29

joulupukki , jeesus ja horoskoopit,
samaan kategoriaan .
uskomuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:48

En usko alkuunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:55

Olen ilmassa kelluva olemattomuus - vaaka. Kyllä jotkut kuvaukset osuvat kuin nyrkki silmään. Nyt vaan lukemaan millainen olen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:53

En. Olen realisti, en taikauskoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:28

Hui hai koko horoskooppi hulluttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 00:44

Astrologiaan uskon, mutta lehtien horoskooppeja en viitsi edes huvin vuoksi vilkaista.