Mistä löytäisi hyvän ja edullisen talopaketin? Valinnanvaihtoehtoa on liikaa. Mitä suosittelette?

Avainsanat: rakentaminen talopaketti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 13:39

tässähän on sivukaupalla

www.google.fi/#hl=fi&sou...153b754db5

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 14:31

Vaikee sanoa,kun uusissakin ollut paljon rakennusvirheitä.Virolaiset tekee halvalla ja suomalaiset niitä haukkuu vaikka oma jälkikin e iole priimaa.saksassa haukkuvat suomalaisia raksamiehiä.paras talopaketti olisi semmoinen jota ei kiirellä pilata,koska ottavat monta tilausta päällekkäin.tarjouspyynntö pitää tehdä usealle,jos ikinä vastaavat,kun ollaan tehty kahteen ja mitään ei ole koko kesänä kuulunut.kahdessa homeloukussa olen asunut ja yksi uusikin oli meidän paikkakunnalla umpi homeessa jo valmiiksi.raha ratkaisee nykyään jopa ihmisen terveyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 20:55

Hyvää ja edullista ei ole. Luota arkkitehtiin ja yksilölliseen ratkaisuun. Me teimme niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:47

En osaa suositella, sinun pitää valita mieluisesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:52

Valitse mieluinen. Tuohon on vaikea varmaan vastata. Kaikkea kuulee, mutta valinta on yksistään sinun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 23:59

Halvalla ei taida hyvää saada...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 13:42

Toffen vastaus on just paikallaan.Valinnanvaraa on vaikka miten paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:26

Jättäisin talopaketin hankkimatta ja rakentaisin perinteisellä tavalla. Tietää ainakin mitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 12:00

Edullisesti ei ehkä kovin hyvää saa.Täytyy myös katsoa mitä se paketti sisällään pitää. Useinhan se on vain runko johon sitten joutuu ostamaan "lisäkkeitä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2010 - 13:42

mieti ensin mitä talolta vaadit. jokaisella on tietyt erikoisuutensa, vakionsa jne.
kokonaisuus ratkaisee. ei ole olemassa "halvinta" - se suorastaan sotii universumin lakia vastaan. eli kuluja tulee aina. jostaan säästää, niin jostaan joutuu maksaan. voihan olla että osan euroista haluaa vaihtaa johki typerään materiaaliin tjn. mutta jos sellaisen valinnan kanssa jaksaa elää.
toivottavasti löydät oman oloisesi vaihtoehdon.