Helsingin messukeskuksessa messut 18.9-19.9.2010.Tiedätkö mitkä messut?

Tietyille kauppiaille tärkeä tapahtuma,poikanikin menee sinne.

Avainsanat: messut tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 11:08

Kas tässä muutkin messut siellä; web.finnexpo.fi/Sivut/EventC...endar.aspx

Näkyy olevan "expertin markkinat"; www.expert.fi/expo

Kysyjän kommentti

Sinä sen tiesit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 08:54

HELSINGIN KÄDENTAITOMESSUT 18.-19.9.2010

kirpputori, antiikkia löytyy..
Kiinnostuin tästä minä pidän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:58

No minä uolestani tarjoan 18-19-9-2010 Helsingin Messukeskuksessa Terveysmessuja.
Tie hyvinvointin Hyvinvointi&kauneus& muotimessut, käsittänee tämän Terveysmessut.

siellä voi tosin olla muitakin messuja onhan se valtava tila.

Lisätty: 17.09.2010 - 09:01

Kädentaitomessut ovat Wanhassa Satamassa.

Lähteet:
Mainoslippu lehden välissä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 09:17

Helsingin messuista en tiedä mutta Jyväskylässä on samaan aikaan Maan ja Ween Wiljaa -tapahtuma, jossa on runsaasti erilaisia herkkuja ja kädentaitajien töitä myynnissä + paljon paljon muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 09:29

Huom. EI messukeskuksessa

HELSINGIN ANTIIKKI-, TAIDE- JA KERÄILYMESSUT 18.9.-19.9.2010
Esityspaikka: Kaapelitehdas, Puristamo- ja Valssaamo-salit

Wanha Satama
Helsingin Kädentaitomessut 2010 18.9.-19.9.2010
Luomisen iloa - käsin tehty - käsityötaitoa parhaimmillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 10:30

Onko nyt Kauneus, Terveys jne. -messut? Mainoksia on tullut sähköpostiin, en tiedä ehdinkö sinne vaikka kotia lähellä tapahtuma onkin.
Kädentaito-tapahtuma on Vanhassa Satamassa, ei Messukeskuksessa.

Lisätty: 20.09.2010 - 14:15

Kauneusmessut ovat vasta lokakuun puolivälissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 11:59

voi , et ... kuin kaik hauskat messut ovat samaan aikaan ... tuonne ois voinu lähtee , mut toiset messut kutsuu ... tämä on niin tätä, samaa ihmettelen , jos ja kun tv tulee jotain katsottavaa niin eikös muiltakin kanavoilta just silloin tule jotain katsottavaan ... niin näiden messujen kans on nyt sama homma ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 14:01

Expert Expo järjestämät Suomen suurimmat kodintekniikan myyntimessut.
La klo 10-18, Su klo 11-18. 60 näytteilleasettajaa. Halli 1 ja 3.
Ilmainen sisäänpääsy ja pysäköinti.

Lähteet:
www.expertexpo.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 20:49

Terveys messut on Messukeskuksessa 15-17 päivä..Olen muutaman kerran käynyt,ovat olleet ihan mielenkiintoiset..Nyt ei ole mahdollisuutta lähteä.
Expert järjästää kodintekniikka messut 18-19 päivä..
Näyttä vielä olevan kauneu messut ja muoti 2010...On palon messuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:46

Helsingin Kädentaitomessut

Kädentaitomessuilla yhdistyy hyvä suunnittelu, aidot materiaalit ja tekemisen taito. Kotimaiset kädentaitajat tarjoavat laadukkaita koriste- ja käyttöesineitä, yksilöllisiä vaatteita ja asusteita aikuisille ja lapsille, sekä paljon muuta. Messuilla voit hankkia myös tarvikkeita ja työvälineitä. Ihastu työnäytöksistä, näe ja koe. Tervetuloa Käsityömessuille!

Tule viihtymään Wanhan Sataman tunnelmalliseen miljööseen Helsingin Katajanokalle.

Luomisen iloa – käsityötaitoa parhaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 11:09

En ole havainnut mitään yleisömessuja Messukeskuksessa joten ovat jotain erikoisalaa. kauneusmessut ovat muistaakseni lokakuussa tai sitten ne olivat edellisenä viikonvaihteena jolloin olimme ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 22:24

Tuli siinä esiteltyä paljon messutapahtumia. Saatampa piipahtaakin kädentaitoa katsomassa.