Meinaatteko käydä katsomassa kellokosken prinsessaa. Elokuvateatteri.

Olen jossain vähän katsonut paloja joskus. Aika mielenkiintoista . Menen tällä viikolla.Yleensä käyn hyvin vähän elokuvissa.Mielenkiito lisääntyi kun tehtiin veskusta ja prinsessasta elokuvat.
Todenperäisiä kumpikin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 08:25

Kävin jo ja pidin kovasti. Sopivasti erilainen elokuva, joka välillä liikutti ja kiukutti, välillä nauratti. Empatiat oli kyllä koko ajan Kellokosken Prinsessan puolella, kun häntä yritettiin keinolla jos toisellakin "parantaa". Herätti ajattelemaan mielenterveyspotilaiden kohtaloita ja oikeuksia.

Kysyjän kommentti

Kiitos napsut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 08:39

Menen katsomaan jos naapurikaupunkiin tulee. Pätkiä on näytetty televisiossa.
Onhan se hoito jonkinn verran toisenlaista varmaan nykyisin. Saas sitten nähdä minne saakka
heitä hoidetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:50

Tämä on taas yksi niistä leffoista, jotka ainoastaan vuokraan kun tulee elokuvalevityksestä pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:58

Kuullostaa mielenkiintoiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 10:18

vaikka aika harvakseltaan käynkin elokuvateattereissa, tämä tulee varmaankin jossain vaiheessa katsottua (ei itään asiaan liittyvää suunitelmaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 10:23

Enpä taida, tarina on tuttu. Työpaikan puolesta oli mahdollisuus katsoa se ennakkoon mutta silloin oli matkalle lähtö edessä joten jätin väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 18:55

Menen katsomaan ilman muuta. Sen verran kiinnostava ja hyvä kuulema on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 21:27

Kyllä minäkin meinaan käydä katsomassa...vaikka todella vähän tulee käytyä elokuvissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 23:23

Vaikka olen melkein naapurista, niin siitä huolimatta odotan että saan sen katsoa omala sohvallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:43

Kiinnostava aihe on, odotan filmin tuloa.