Mitä syöt aamuisin???

Onko aamupalasi terveellinen.

Avainsanat: aamupala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 18:58

Kupillinen kahvia, voileipä ja viiliä tai jogurttia, seassa marjoja taikka mysliä. Lisäksi yleensä omena. Matkoilla ollessa naatiskelen sitten enemmän kaikesta mitä on tarjolla, koska tuhdilla aamiaisella pärjääkin melkein koko päivän.

Kysyjän kommentti

Täällä samoin aamupala..... ja kunnon aamupalla reisussa pärjää pitkälle..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2010 - 00:00

itse sekoitettua mysliä maidon kanssa, kahvia ja pari voileipää, nämä kotioloissa, reisussa sitten kaikkea mitä saatvilla on ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 05:48

Minä juon vaan 3 saavillista kahvia aamupalaksi. En ole koskaan voinut muuta aamupalaa syödä kuin vaan kahvia lipittänyt . Minä syön jo klo 11.00 paikkeilla lounaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:04

Vaihtelevasti. Tänään söin pekonia ja munia. Kuppi kuumaa kahvia kerman kera.

Terveellinen, vaikka THH muuta väittääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:18

Aamulla 2 kuppiakahvia ,voileippää, omenapiirakkaa ,tai jotain muuta lisuketta.Olen taasen miettinyt jättäväni kahvin pois ,liian hapanta.Silloin juon vettä ja maitoo.Korjaa kummasti happotasapainoa.
Tossa 10 kieppeillä puuro kiehuu ja syömme puuroa, marjasopan kanssa tai maidon .Kumpi maistuu.Puuro on tärkeää joka päivä.Vatsa pysyy terveenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:33

Syön aamulla kaurapuuron valion mustikkakeiton kanssa ja juon kahvia,et otan lääkkeeni.Joskus kymmenen maissa otan voileipää,ettei sokerit laske liian alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:47

Joka aamu 40 gr kauralesettä, 1 dl vettä ja yksi 1dl täysmaitoa ja mausteena valkosipulinkynsi ja mikroon.
15 g voita siihen, ja vatsan kannalta 2 rkl venänlesettä veden joukossa ja 5 nappia myrkkyjä(lääkkeitä)
siinä minun aamiaiseni. Lähes jokapäivän aloitan näin. Ei suolaa.
Tämä sopii minulle hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:47

Iso mukillinen kahvia tai teetä, pari ruisleipäviipaletta salaatti-kurkku-tomaatti -päällystein, joskus lisukkeeksi vielä jugurttia tai hedelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 08:48

Kuppi kahvia, voileipä ja jogurtti.
siitä tuo päivä lähtee käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 12:19

Kyllähän aamupuuro pitää syödä ja sitten kuppi teetä ja jotain hyvää leivän päällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 14:35

Syön leipää kalkkunameetvurstilla tai jugurttia myslillä.Ennen en syönyt kuin 12 jälkeen,koska ihmisen elimistö vasta sen jälkeen herää (näin väittää ulkomailla ravitsemusgurut) Nyt alkoi uusi lääke ja pakko syödä elikkä pakko syöttöä aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 19:45

Tänään iso muki kahvia, jossa reilu loraus kermaa, sekä ruokalusikallinen kookosoljyä. Kourallinen lisäravinteita. Ruoan söin puoli kahdelta. Hyvin pärjäsin aamupalalla siihen saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 22:01

Näinhän se menee: Aamukahvi, välikahvi, salakahvi ja kahvi. Mustana ilman sokeria. Puolenpäivän maissa sitten jotain purtavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 23:10

Hengissä olen pysynyt muutamalla kupilla kahvia ja sen jälkeen parin tunnin päästä pienellä voikkoleivällä johon laitan ainoastaan juustoa ja rasvaista makkaraa, mieluisin on lenkkimakkara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:42

Jos on puuro aikaa tehdä, niin sen syön. Muuten jukurttia mitä milloinkin kaapista löytyy.