Oletko onnellinen tänään?

Mie tunnen itseni onnelliseksi,ainankin nyt justiinsa.Minua on siunattu hyvällä ja lempeällä miehellä,että monella muulla pikkujutulla.Muustakin on kokemusta.

Avainsanat: rakastan rakastan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 10:08

Olen, olen ja olen onnellinen! Syitä onnellisuuteeni on vaikka kuinka ja paljon. Elän, olen olemassa, Siinä yksi onnellisuuteni syy. Toinen syy: perheeni, nuo iki-ihanat ukkoni, elämänkumppanini niin hyvässä kuin pahassakin. Kolmas syy: ystäväni, nuo ihmiset jotka näkevät ulkokuoreni läpi ja eivätkä siltikään häpeä tuntea minua. Neljäs syy: onni asua ihanassa kotimaassa ja vielä sitäkin ihanmmassa kodissa. Viides syy:maamme neljä vuodenaikaa pakkasineen, helteineen, sateineen ja auringonpaisteineen. Tässä vain muutama syy esimerkiksi siitä miksi todellakin olen , olen ja olen onnellinen.

Kysyjän kommentti

Onnella on monet kasvot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 09:33

Olen onnellinen,mutta väsynyt. Syksyiset ilmat saavat minut masentumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 10:42

Se tulle pienistä jutuista se onnellisuus kyllä oma kunto kin vaikuttaa siihen. Jos on kaikki paikat kunnossa ei kolotuksia ei muitakaan murehtimisia. Ilma kaunis ja värikäs niin miksi ei olisi onnellinen. Toisilta onnellisuus täysin kadonnut. Minä olen onnellinen pienistä asiosta.San kulkea ja tehdä ,mennä omin voimin eteenpäin.Tämäkin onnea.www.youtube.com/watch?v=uVodRDvCggM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 11:31

No kyllä tää päivä menee kuin ennenkin, ei murheita joten en ihan onneni kukkuloilla mutta tyytyväinen elämääni olen..
Ei paina huolet, ei paina polla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 12:18

kyllä ... hyvin nukutun , joka oli hiukan pätkittäistä , mut kuitenkin riitävää unta ja kaiken muunkin hyvän keskellä en voi olla , kuin onnellinne ja antaa arvoa kaikelle hyvälle ja normaalille millä minua nytkin on siunattu , myöskin aurinko muistaa tätä pihantallaajaa , jot mikäs tässä.. ihanassa ja kauniissa torstaipäivässä on olessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 14:53

Ihan tyytyväisenä hyrisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 15:36

Olen onnellinen, mutta väsynyt työstäni..enempi vissin nyt henkisesti, kuin fyysisesti tällä kertaa. Pienet asiat ne tekevät onnelliseksi enimmäkseen. Kaikki on sillä normaalilla tavalla hyvin ja elämä tasapainoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 21:49

Olen onnellinen. Minulla on ihana mies, maailman kultaisin poika, ystäviä, pikkukremppoja lukuunottamatta hyvä terveys, kiva koti ja vakituinen työpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 22:03

Olen onnellinen sittenkin, vaikka minulla ei ole enään aviomiestä, mutta on siunattu koti ja hyvät lapset ja
lastenlastenlapset. Jokapäiväinen leipä on piisannut, olen saanut elää pitkän elämän.
Ja erikoisesti olen onnellinen tänään siitä, että saan hyvän ystäväni Helsingistä asumaan tänne
Keuruun kaupunkiin. Ei se onni jokapäiväistä ole, ei ruusuilla voi aina kävellä, piikit pistävät, mutta
ne katkeavat tai ainakin murtuvat. Sen jälkeen huomaakin paremmin, mitä se on omistaa jotain hyvää,
vaikkakin vain muistoja ja nähdä ympärillään iloisia kasvoja, jos on onnistunut jotenkin helpottamaan
heidän tuskaansa.Mitä enemmän antaa itsestään toiselle, sen enemmän saa tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 22:14

Kyllä olen ollut ihan onnellinen ..pirteä kun peipponen..Talven takkapuutkin on kellarissa pinottuna..ihana koivupuun tuoksu koko alakerrassa...
Ja poikkimenneen hapaan juuretkin tänään poistettiin....vähän on särkyä leuassa,mutta pitää ottaa vielä särkylääke,että saa nukuttua...ensiviikolla saan uuden hampaan tilalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 21:33

Olenhan minä onnellinen. Päivääkään en vaihtaisi pois. Ensi vuonna tulee 40 vuotta täyteen avioliitossa mamman kanssa. Yhdessä oltu vieläkin pidemmän aikaa. Oikein rakastunut kun on niin maailma sen kuin hymyilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 22:44

Olen onnellinen siitä että elämä on kuljettanut tielleni ihmisen joka arvostaa minua. Ja joka oikeasti on onnellinen siitä että pyyteettömästi autan häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:27

Olen onnellinen, ei valittamista. Ihan mukavasti mennöö.