Mitä touhuat tänään?

Mie menen verikokeeseen ja sen jälkeen menemme viemään anoppini puhtaat pyykit hänelle sinne Ylämaalle.Sitten menemme metsään katsomaan oisko siellä jotain kerättävää.

Avainsanat: metsäretki tiedossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 11:35

Minä olen mieheni kanssa varastoja siivonnut ja mieheni nyt joutuu paljosta luopumaan kun hän säästää kaiken, vahdin että varmasti vie kaatopaikalle, ettei salassa kanna niitä takaisin, jos ei hän ole 20 vuoteen jotakin tarvinnut ja käyttänyt se joutaa kaatopaikalle, eli vahtimis hommaa on tämä päivä.

Kysyjän kommentti

Minunkin miehessä on hamsterin vikaa ja siksi meillä on varstokoppero täynnä hänen aarteitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 09:28

Nyt tällä hetkellä istun tässä koneella,hetki sitten laiton ruokaa tulemaan uuniin.Tiskaamista on tänään ja myös pyykin pesua. En ole metsään menemässä koska ei ole kaveria kuka mukaan lähtis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:59

Laitoin leipäkoneeseen leivän tulemaan..tyttären tytölle,on hänen herkkuleipää.. tulee meille puutalkoisiin..4 kuutiota tulee takkapuita..mitkä pitää ensin heittää liiterin ikunasta sisää ja sitten pinoaminen..Ruuaksi laitan uunilohta ja perunamuusia..
Klo 14 on käytävä hammaslääkärissä... illasta varmaan vähän napsussa..ja telkkaria keatsellen..
Tässähän sitä vapaapäivän ohjelmaa ..

Lisätty: 16.09.2010 - 10:13

Nyt tuli tämä lapsenlapsi keitän hänelle kahvit..ja sitten alkaa puitten heittely liiteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 10:46

Kaikkia pitäis, vaan nyt sellainen että ei oikein.En tiedä mistä tuo vettämättömyys. Laiskuuta tietenkin.
Kyllä se siitä vähin erin käynnistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 11:27

Lääkärissä tuli käytyä, jalassa myös toinen vika joku hermoradan tuppi, toipumisaika siinä 10 kuukautta. Sähköhoitoa jatketaan (jos vaikka alkais ärsytyksellä toipumaan tuo pohjehermohalvaus).
Zumbaamaan sain luvan mennä, jos en tee sellaisia liikeitä mitkä on haitaksi, ja pieni ärsytys jalkaan OK.
Sitten sieltä kauppakeikalle, ja nyt alkaa taas nuo kotityöt (tiskit, imurointi ja iltapäivällä ruuanlaitto.
Lapsenlapsi (6kk) tulee hoitoon jotta äiti pääsee Spinningiä polkemaan. (Eri vekkuli pari viikkoa kontannut ja noussut istumaan,ja nyt jo haluaa ylös pystyyn odottais ainaskin jonkun aikaa 2kk vielä EI OL KIIRE)
Ja ilta taas miehen kans kotosalla..
Pikiä tietenkään unohtamatta, ulkoilua ja seurustelua, ja harjaaminen alkaa taas löytyy taas noita mustia karvoja lattialta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 13:37

Teen parhaillani mieheni poimimista puolukoista mehua maijan ( ei avuliaan täti-ihmisen, vaan alumiinisen kerroskattilan, ) avulla . Sitten pitäisi pestä kasa pyykkejä ja ripustaa ne narulle kuivumaan. Ruokaakin pitäisi jossain välissä väsätä nälkäisten vatsojen täytteeksi. Touhuilen tänään siis aivan tuiki tavallisia arkiaskareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 14:55

Kävimme katsomassa Partioaitassa vaellustavaroita. Iltapäivällä menen tanssitunnille ja steppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 15:01

Huh,huh,kun virkeetä porukkaa! Itse olen istunut huuto.netissä päivä,kun on flunssa ja just selvisin selkärankareuman aiheuttamasta tulehduksesta jota kesti pari viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 15:38

Raskas työpäivä juuri takana ja juuri ja juuri jaksan tehdä ruokaa. Täytyy levätä ja illan päälle lämmittää sauna. Vähän napsuilua ja taas lepoa. Kyllä loman jälkeen ottaa lujille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 18:26

Meinasin mennä sienimetsälle, mutta satoi runsaasti. Enää en viitsi lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 21:51

Vietin kiireisen päivän töissä, hotkaisin päivällisen ihan liian nopeasti poikani kanssa, istuin illan vanhempainillassa ja kohta vaivun unten maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 00:19

päivä meni saatellessa,
yhtä lentokentälle, toista sairaalaan ja sitten iltapuolella pari noutokeikkaa vastakkaiseen suuntaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 22:42

Menin aamulla sinne entisöintihommiin mutta päivä kääntyikin päälaelleen. Tallensin karaokemusiikkia hänen luonaan ja hieman lauleskelimme siinä ohessa. Maalit muistimme kyllä käydä ostamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:27

Tänään nautin vapaasta, ja olen tehnyt rästissä olevia kotiaskareita.