Olisko hyvin tehty sivu?

www.juvanluomu.fi/

Avainsanat: juvan luomu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 09:25

erotuu joukosta, muutama kiva idea, voisi latautua vähän sukkelammin

yleisarvosana OK+

Kysyjän kommentti

(Lapsuuden maisemistani.)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 10:50

Ai kun kaunista katsottavaa. Minä niin muistan nuo lehmät kauniit ja viisaat. Enään niitä ei näy kun kuvina, eikä pelloilla.Ennen oli tilolla hyvinhoidettuja lehmiä.Oli kiva hakea tinkimaitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 11:56

Oli aivan kivat sivut, tuossa rupesi mieli ostamaan luomutuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 12:34

Asiallisesti toteutettu. Kuvat voisivat latautua selaajan valisemana. Muuten kiva juttu. Sivustojen "aatelia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 14:58

Ihan ok. Alussa luulin tulevan Keskustan mainoksen, oli sen verran harhaan- tai ehkäpä tässä tapauksessa yhteenjohtava logo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 22:20

Olipa suloinen nutipää lehmä..Tuli lapsuus mieleen,kun olin aina kesät maalla..Lypsytaito oli nuorena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 23:26

Selkeät sivut ja asia käy hyvin selville. Ei liikaa "sälää" ja ponnahdusikkunoita kuin mitä nykyisin näkee melkein joka paikassa. Asiakas ei myöskään eksy "sivuviidakkoon". Siis OK

Huonoimmista taas on hyvä esimerkki: www.elokuva.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 21:26

Aivan ok sivut, aukeaminen kesti vain hieman aikaa. Korree maalaismaisema tuli esiin.