Mitä yhteistä on seuraavissa oudoissa lajeissa?

Lisätty: 16.09.2010 - 02:07

# Keihäänheitto, molempien käsien yhteistulos
# Painonheitto
# Kyyhkysammunta
# Köydenveto
# Vauhditon korkeus
# Ammunta: kaksintaistelu, 25 metriä
# Vauhditon kolmiloikka
# Kahden kilometrin tandem-ajo
# Jousiammunta: pieni kiinteä lintumaali
# Arkkitehtuuri: asemakaavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 07:17

Lajit on poistettu "Olympiakisojen" ohjelmasta!

Kysyjän kommentti

Näin on.

Paholainen meni tapaamaan Jumalaa ja ehdotti, että taivaan ja helvetin välillä järjestettäisiin olympialaiset.

- Sopii, Jumala vastasi - mutta pitäisihän sinun tietää, että kaikki parhaat urheilijat ovat meillä taivaassa.

- Tiedän, myhäili Paholainen - mutta meilläpä onkin kaikki tuomarit!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2010 - 05:23

näitä lajeja ei enään järjestetä,menneen talven lumia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 07:05

Nämä lajithan sopisivat sitten suomalaisille "erikoiskilpailulajena", kuten eukonkanto, suolla rämpiminen,
saunomiset, kännykänheitto, No saunakilpaa puidaan nyt uudestaan, eikös kauppaguru Vesa Keskinen
kerro järjestävänsä sellaiset.
Kyllähän nämä lajit sopivat seurojen kesäjuhliin, no tuota kyyhkysammuntaa en tosin olisiko se paikallaan.
Mutta 2 km tandem-ajo olisi ainakin näkövammaisten lajina sopiva, näkövammaiset harrastavat paljon
tandem-ajoa.

Lähteet:
on tuote

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 07:24

Joka neljäs vuosi yksi kaupunki maailmassa sekoaa..

Lähteet:
www.city.fi/artikkeli/Omitui...iset/1260/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:03

Kaikissa on jokin tähtäysmaali. Elikkä maali ja tähtäys. Kuin se nyt menikään.Joku noista se oli.
Hyviä lajeja voi harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 10:03

Yleen lajit jossain vaiheessa kuolevat sukupuuttoon. Näistäkään ei ole kuin muisto jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 22:41

Meinasin heittää lonkalta ilman googlea, että entisiä antiikin olympialaisten lajeja, mutta arkkitehtuuri/asemakaavat?
Kai sekin menee samaan syssyyn, koska Ateenassa ja Roomassa ihmisten ja hevosten kilpa-ajot sun muut kisat järjestettiin keskustassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 22:37

Minua ajatellen en osaisi yhtäkään noista. Eivät siis sovi vähä-älyisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 13:11

Vanhoja juttuja.