Tiedätkö hyvän ruokapaikan Tallinnassa?

Lisätty: 15.09.2010 - 22:35

Kiitos kaverit. On mitä ehdottaa porukoille ruokapaikaksi ensi lauantaina.

Avainsanat: ruokapaikat tallinna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 17:57

Argenttiinalainen on todella hyvä ja edullinen..
Sinne todella pitää tilata pöytä.
Aivan ihanaa ruokaa, joka tehdään aivan Ravintolan keskellä, näet todella kokin työsään.
Kabareeta, WAU MIKÄ PAIKKS!!!

Ciby pistikin linkin sinne, SUOSITTELEN TUHANNESTI!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 17:42

jos nyt muistan oikein niin Argenttiinalainenravintola .. sinne kyllä kannattaa tilata pöytä ajoissa , siellä on kabareeta ja aivan taivaallisen hyvää ruokaa .. :)

Lisätty: 15.09.2010 - 17:43

www.viroweb.com/ruoka/clicks...rgentiina/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 18:53

Pippuri Säkki vanhassa kaupungissa.
www.abcmatkatoimisto.fi/pepp...okailu.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 21:24

Argetiinalaisessa olen minäkin käynyt syömässä Tallinnassa..Ei kyllä tule pettymystä,jos menet sinne ruokailemaan..Hyvä ja edullinen paikka..Hyvää Tallinnan reissua sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:53

Pippuri Säkissä minäkin olen käynyt. En ole koskaan pettynyt ruokaan, enkä palveluun. jumppiksella linkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 12:13

Minulla olisi yksi toisenlainen ehdotus ruokapaikasta. Nimittäin Mustamäellä on Söpruse Kohvik ja siellä saa tosi hyviä saslökkejä eri lihasta ja annokset ovat suuret ja liha on paljon!
www.sopruskohvik.ee/

Katso linkistä.

Lisätty: 17.09.2010 - 12:15

ps. Asun siinä lähellä ja olen monasti siellä syönyt, enkä ole pettynyt kertaakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 22:06

Huonosta voin kertoa ennemminkin. Hampurilaispaikkoja kannattaa välttää ellei tahdo vatsatautia.

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 13:02

Ihan vesi herahti kielelle, kun luin suosituksianne. Hyvin vähän matkustelen Tallinnassa, joten valitettavasti en osaa antaa neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2010 - 10:44

Hyvähän on tuo tietää minunkin vaikkakaan en usko Tallinnaan enää meneväni.