Meillä kovin syksyistä täällä Kanta- Hämeessä.Mites teillä

On tainnut käydä niinkuin Ola laulaa.
www.youtube.com/watch?v=cMWn...re=related

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 21:48

Todella syksyinen sateinen tuulin ilta täälä Kotkassa..Takassa on tulta polteltu..antaa ihanan lämmön ja tunnelman kotiin.
Vaahterat alkaa olla todella kauniita,kun on jo ruskan väreissä..
Kauniin tangon laitoit vuodelta 1962,kyllä sitä silloin tuli paljon kuuneltua ja tanssittuakin..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 16:05

Syksy jo saa, harmaa on maa, koivuista lehtiset pois putoaa....Jotenkin tuohon tyyliin meni koulussa aikoja, aikoja sitten laulettu kaunis laulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 17:26

Nyt kun kesä mennyt on, syksy saapuu ...
Syksyn merkit ovat ilmassa, niin vain se kuuma kesä haihtui. Ei enää tarvitse päivitellä kuumuutta, alkaa loskan manaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 17:31

Kyllä syksy saapuu pimein illoin, puut ja lehdet maahan riipii, vai miten se oli.
Katu on koivunlehdistä keltaisena ja tuulee kovasti, välillä sataa.
Nyt voi jo nauttia kesänhelteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 17:50

eilen luin ilta-lehdestä ettei sirpamyrsky tulekkaan suomeen , mutta nyt kun katson ulos ikkunasta niin näyttäis , kuin pikkusirpamysky ois täällä meilläpäin .. sataa kuin esterintakamuksesta ja tuulee niin , et piha taas roskia täys , jotka tuuli on puista heittänyt maahan ... sisälläkin niin pimieää , mutta takassa tuliloimottaa ja on niin suloisen lämintä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 18:01

Syksy on sataa ja kaikki, vaan Turku odottaa edelleen ruska aikaa, jotain pientä jo näkyvissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 20:39

Sateista, tuulista ja näin iltaaikaan kovin pimeää. Juuri sopiva ilta poltella kynttilöitä ja nauttia lasillinen hyvää punaviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:50

Eilen sateli jokseenkin koko päivän. Meni lukemisen ja löhöilyn puolelle. Ei tullut edes napsuteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 22:01

Iski tuo painovirhepaholainen ja en saanut tuota kappalettasi auki. Mutta tänäin huomasin naapurin tontilla yhden punaisen puun. On tuo syksy käynyt näemmä heillä vierailulla.
Omat vuorenkilvet ovat punavihreitä. Päivä oli puoliaurinkoinen ja lämpöinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:59

Syksy on saapunut.