Kenen lausumaa?

Eli kuka kaikkien tuntema henkilö vuodatti seuraavaa?
Vihaan koneita ja öljyjä ja etupyöriä ja takapyöriä ja hammasrattaita ja rasvaa.. ruuvimeisseleitä ja jakoavaimia ja sylintereitä ja sytytystulppia ja vaihdelaatikoita ja kytkimiä ja kaasuttimia ja renkaita ja talvirenkaita.. nastarenkaita ja kesärenkaita, sidekudosrenkaita ja autoja.. ällöttäviä. Mä vihaan henkilöautoja, pakettiautoja, kuorma-autoja, rekka-autoja, traktoreita, moottoripyöriä, kevytmoottoripyöriä, mopoja, just erityisesti mopoja. Ne on typeriä, ne haisee, ne pitää melua, ne on vanhanaikaisia, ne yrjöttää mua.

Avainsanat: tunteenpurkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 15:48

Tannki Täyteen ohjelmasta Juhanna Vilen ( Ilmari Saarelainen), kun suuttui isälleen..

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Tankki...C3%A4yteen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 17:57

tankki täyteen oli kyllä hauska ohjelma silloin aikoinaan .. mutta kuluttavat senkin , kun liikaa näyttävät niitä usintoina ... ei uusinnoissakaan vikaa ole , jos ois esim. kymmenenvuoden välein, mutta , kun niitä tulee uusinan uusintoina puolenvuoden välein ..niin menee maku :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 20:43

Juhana Vilen lausui näin ja rakasti lampaitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 22:45

Juhana Vilen näin hauskasti lausui..Tankki täyteen ohjelmassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:48

Ostetaan vaan kun halavalla saadaan. Ja kyllä niitä olikin Juhana Vilenillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:47

Samaa väitän minäkin. Tenho Sauren ja muut hyvät näyttelijät siitä sarjasta omissa loistavissa rooleissaan. Juhana oli hieman tympääntynyt isänsä touhuihin joihin joutui pakosti ottamaan osaa kun ei kotoa muuttokaan onnistunut suunnitellulla tavalla. Loistava sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:58

Juhanan lausumat sanat, upeaa suomalaista tuotantoa.