Mikä on mielestänne syynä tv-ohjelmien räjähdysmäisesti lisääntyneeseen uusimisvimmaan?

Liiallinen kanavatarjonta ehkä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:42

Herra isoherra tahtoo lisää rahaa. Mutta eläkäämme toivossa, tv-lupamaksu taitaa nousta jälleen, jospa sitten saisimme muutaman uuden ohjelman katsottavaksemme.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 15:26

uusinnat on halpaa ohjelmamateriaalia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 15:52

Lupamaksutkin saisi lähettää uusintana..
KYLLÄSTYTTÄÄ!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 16:57

Olettamus, että kansalla ei mene kerralla jakeluun - kertaus on opintojen äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 17:44

Niin se on, että kallista huvia, katson korkeintaan 2 tuntia viikossa koko laitosta.
Aloin yksi ilta katsomaan maatalouslomittaja ohjelmaa, mutta huomasin ahaa, tämä on jo tullut
vuosi, pari sitten.
Lupamaksujen korotuksen hallitus on luvannut suoraan " siunata".
Tosiaan helppoa nypätä vuosi, pari vanha nauhoitus hyllyltä, tulee halvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 17:53

kait sen uuden materiaalin ostaminen on kalliimpaa , kuin vanhojen näyttö, mut olen vakaasti päätänyt lähettää lupamaksuni takaisin ja liiteeksi , että käykööt tämä vahamaksu nyt uusintana , kun ei
töllöstäkään tule juuri muuta , kuin uusintoi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 22:49

Kyllä todella ärsyttää noi uusinnat,kun niitä tulee tuutin täydeltä..Se on halpa keino...ärdyttää ihmisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:45

Tässäkin tapauksessa voidaan sanoa: "Uusinta on ilmainen"! Raha ratkaisee tämänkin kotkotuksen tarkoituksellisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:55

Raha varmaan on se syy, muuta en keksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 12:23

Vähän asian vierestä
Jos maksu on liian suuri ja ohjelmat vanhan hokeman mukaan "pelkkiä uusintoja", niin lakatkaa katsomasta ja maksamasta. Sillä siitä pääsee.
Vai onko ruikutus niin mukavaa, että siitä ei raaski luopua?
Mitä ajateltaisiin ihmisestä, joka 30 vuotta tilaisi sanomalehteä ja haukkuisi sitä kalliiksi ja huonoksi?

YLE pärjäisi 1-2 kanavalla, eikä mitään oleellista tarvitsisi jättää pois.

Järkevintä olisi tehdä rajut leikkaukset ja siirtää koko maksu progressiiviseksi veroksi. Tällöin vähän ansaitsevat maksaisivat vähiten ja lupatarkistajat sekä lupapapereiden pyörittelyt jäisivät historiaan.

Kopioitu muutamia valittuja otteita:
keskustelut.iltasanomat.fi/t...adID=27765

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 15:08

Rahanpuute ja nuoret katsojat jotka eivät välttämättä kaikkia ole nähneet vaikka myö vanhat oltaiskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:56

En kyllä osaa sanoa, mutta joitakin uusintoja on kiva katsella.