Helsinkiin saapuu vierailulle jokin suuri tänään, iltapäivällä. Mikä se on?

Lisätty: 15.09.2010 - 11:18

No tietennii tarkoitin Helsinki-Vantaan lentokenttää. Hyvä, että joku aina tarkentaa virheet.

Avainsanat: vierailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 20:46

Se kamalan iso lentokone.Onkohan siellä myös isot vessat,et miunkin ahteri mahtuis vaivatta?

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. On kuulema tarpeeksi isot vessatkin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 08:28

Ilmojen halki käy lentäjän tie.
Lufthansan jättikone vierailee Helsinki-Vantaa lentoasemalla .
Maailman suurin matkustajakone Airbus A 380 vierailee tänään.
2 kerroksinen superjumbo laskeutuu Helsinki-Vantaalle klo 14.45 ja viipyyy
paikalla noin kahden tunnin ajan.

Lähteet:
yle /uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 09:38

Ei tule Helsinkiin! Malmin kenttä on liian pieni?
Mutta Vantaalle kiitotie 2:lla olis tarkoitus pysäköidä pari tuntia "luftvaffenin".
Tässä kuva: www.napsu.fi/user/3800/matka...kakuvat/55

Lisätty: 15.09.2010 - 14:16

www.napsu.fi/matkailu/kokemu...850/6#4130

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 09:53

Airbus 380 parkkeeraa näytösluontoisesti Helsinki-Vantaalle. En aio mennä katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 10:19

Maailman suurin kone Lufthansa A380 Helsinki-Vantaa laskeutuu 14.45 keskiviikko.Viipyy asemalla noin 2h.On jopa kaksikerroksinen superjumbo.

Lisätty: 15.09.2010 - 10:32

Pituutta 73m. korkeus 21.4m. leveys 7.14m. siipienkärkiväli 79.75m. siipienpintaala 845m2.
Tilat on 850 mutta paikkoja526.lentoonlähtöpaino 560 oookg.poltoainettamenee 310 ooo .L
Aika moinen nähtävyys ja matkustaja kone .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 11:51

Jättikonehan tuo tulee, (voi olisinpa siellä päin) olis upeeta katsella...
Mutta kyllähän tuo näkyy uutisissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 15:38

Olisin mennyt katsomaan, mutta matkaa on liikaa. Ja aikaa liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 21:10

Kyllä se on maailman suurin lentokone. Olisi kyllä kiva nähdä minkälainen julmuus kone on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:20

Kas kun pysyi ilmassa. Rakennustyöt kestivät kyllä kauan, ennen kuin tuo A380 valmistui. Meni pahasti yliaikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:59

Maailman suurin lentokonehan se oli. En viitsinyt mennä katsomaan koska juuri palattiin reissusta eli edellisenä iltana samalle kentälle paljon pienemmällä koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:35

Koskahan ne tekee lentokoneista yhtä suuria kuin laivoista?
Ihan pakosti tulee mieleen että miten sellainen jättikone pysyy ilmassa. Kun tahtoo noita pienempiäkin tipahdella kuin kanoja orrelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:52

Maailman suurin matkustajakone.

Maailman suurin matkustajalentokone Airbus 380 on laskeutunut Helsinki-Vantaalle.

Ilmojen jättiläinen laskeutui kello 14.43.

Paikalla ollut Ilta-Sanomien toimittaja kertoo, että kentän laita oli täynnä innostuneita bongaajia toivottamassa matkustajakoneiden kuningasta tervetulleeksi.