Ketkä ovat syksyn lastennäytelmien sankareita?

Avainsanat: esitys rooli näytelmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 08:34

No syksyn lastennäytelmien sankareita ovat saapasjalkakissa Pinocchin ja Alladin. He ovat syksyn satunäytelmien sankareita. Saapasjalkakissasta on tehty entistä kiltimpi. Klassikosadut kiinnostavat
aina yleisöä.

Lähteet:
yle/uutiset /kulttuuri

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 11:36

Saapasjalkakissa, Pinocchio ja Alladin ovat syksyn lastennäytelmien sankareita. Klassikkosatujen lisäksi lastenteatteria hallitsevat sovitukset tunnetuista lastenkirjoista, muun muassa Sinikka Nopolan ja Mauri Kunnaksen teoksista. Trendille on selvä syy: kirjallisuushahmot valloittavat yleisön tuttuudellaan.

Lähteet:
yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:18

Tuota en olisi tiennyt ilman napsulaisten apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:33

Vaikka lapsenmielinen olenkin niin hieman yritän käyttäytyä aikuiseen tapaan. En siis tiedä ketkä tai kutka ovat sankareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2010 - 21:36

Nytpä tiedän minäkin,napsun vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:50

Saapasjalkakissa, Pinocchio ja Alladin ovat syksyn lastennäytelmien sankareita. Klassikkosatujen lisäksi lastenteatteria hallitsevat sovitukset tunnetuista lastenkirjoista, muun muassa Sinikka Nopolan ja Mauri Kunnaksen teoksista. Trendille on selvä syy: kirjallisuushahmot valloittavat yleisön tuttuudellaan.

Klassikkosadut jaksavat aina kiinnostaa yleisöä, sanoo espoolaisen lastenteatteri Hevosenkengän Saapasjalkakissa-näytelmän ohjaaja Markku Arokanto.