Huomenta napsut. Keskellä viikkoa kevyesti. Päiväsi ohjelma vai meneekö ilman käsikirjoitusta?

Loma loppuu ja minulla alkaa työt. Voi itku, mutta pääseepähän uusia lomia hankkimaan.

Lisätty: 15.09.2010 - 11:13

Joku mainitsi jotain kultahipuista. En ole julkaissut, kun kukaan ei ole kysynyt suoraan.
Kyllähän minä löysin ja isoin painaa yli 2grammaa. Pienempiäkin on pullossa yli gramman edestä joten aloittelijan tuuria lienee ollut. Eikä taida toista niin isoa kohdalleni sattua.

Avainsanat: päivän puuhat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 21:21

Aamusta kävin sellaisessa naisten lääkärillä...senjäkeen tilasin hammaslääkärin,minkä sain huomiseksi..en tiedä miten saa korjattua tuon juuresta katkenneen hampaan...Tälläista ylimääräistä rahanmenoa..mutta on itsestään pidettävä huolta on turvallinen tunne,kun tietää,että kaikki on Ok.
Omenat ja luumut tuli kerättyä puitten alta..se kyllä melkein jokapäiväinen homma..Näin se vapaapäivä vierähti..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 08:23

Hyvää huomenta!Olevaisella tahtoo mennä intuition mukaan.
Työn iloa Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 08:40

Työn iloa Sinulle! Kyllä se vielä koittaa päivä jollaista minä nyt vietän, vapaanaisettarena.
Mutta muista silloin ne kiireet alkavat. Johtuneeko siitä, että ajatus elämän loppumisesta käy
joskus mielessä, sillä edessä on varmaankin lyhyempi pätkä kuin takana.
Niin tämän päivän hommia on kirjastossa käynti ja sain eilen puolukoita taas 5 litraa, jotka pääsätn Pamixilla hienoksi, Kudon sukan kantapään ja eiköhän se suurimmat ole tässä.

Sinulla on paljon muistoja lomastasi ja minäkin pääsin virtuaalisesti joikua kuulemaan ja kultaa huuhtomaan, mutta ne hiput taisi jäädä sinne kedolle. Kiitos matkakuvistasi vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 09:55

Kevyesti menee. Iltapäivällä urheiluhierojalle ja illalla opiskelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 10:02

välipäivä, menee ilman 'virallista' ohjelmaa ... hyvä niin, ei tarvitse väkisin poukkoilla tuolla sateessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 10:39

Sateistahan tuolla ulkosalla ja syksyistä tuntuu olevan. Hyvät loma ajat menneet . Nyt kyllä välillä maltaa olla sisätiloissakin. Itse menen uimaan on sellainen tahti jotta maanantai .keskiviikko ja perjantai1.km rintauintia, selkää200m,potkuja 200.Ulkoaltaasen lopuksi.Kaikkia muuta lisäksi mitä eteen tulee joka päiväisiä juttuja.Lomat ne menee aina liian nopeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 11:39

Huomenta vaan, päivä sujuu normaaliin malliin, tässä netissä nyt lekottelen ja sitten alkaa taas tuo kotihommat siivous, ruuanlaitto ja pyykinpesua..
illalla menemme mieheni Siskon (joka asuu ihan lähellä, toisessa korttelissa) nimpparikaffelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 18:07

nyt sitten tääkin päivä , koht iltaan taittuu .. isäntä vei minut noutopöydän antimiin tänään , ...autokin oli autotohtorilla , jonka haimme ja nyt pitäis hieman katsella kamoja kasaan reissuun valmiiksi ... niin eiköhän se näin rauhallisesti sitten kulu tääkin ehtoo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 20:50

Pesin tänään anoppini pyykit meidän pesutuvassa,kun hänellä vieläkin vähän vettä kaivossa ja lakanat myöskin mankeloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:16

Sateli lähes koko päivän. Meni lukemisen ja löhöilyn merkeissä. Ei hassumpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:31

Matkustan taas jälkijunassa ja piti ihan kalenterista katsoa mistä päivästä oli kyse.
Olin auttamassa kaveriani huonekalujen entisöinnissä, joten hiontaa taisi olla päivä täynnä.
Ei ollut siis käsikirjoitusta, mutta käsikorjausta sitäkin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:49

Viikonloppuja vain sinulle, koko viikko vilahti suoran käsikirjoituksen vauhdissa. Valmiiksi kirjoitetun ohjeen merkeissä.