Arvaa harmittiko??Puraisin sulkaata makeanhimoon ja hammas meni juuresta poikki..

Lisätty: 14.09.2010 - 22:57

Ihmettelin mikä kovaa suklaassa on..no tietysti se oma hammas oli.

Avainsanat: hammas juuresta poikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 10:51

Varmasti harmitti kun sen tajusi että mitä nyt tapahtui.Ekana ei oikein aina tajua että mitä ja mikä kävi.
Aikaa hammaslääkärille varaamaan .Se on sitä akuuttia hoitoa, pitäisi pikimmin päästä pukille.Toivottavasti ei tarvitse odotella kauaa. Mulla meni halki isohammas kerran, kun söin sämpylää ja sanoin miehelleni että mitä kiviä tänne sämpylään on jemmattu. Se sitten vähän ajan kuluttua paljastui että hammasta.

Lisätty: 15.09.2010 - 10:54

Ennen oli tapana purra kovaa ruisleipää, mutta hammaslääkäri sanoi että jos et enään purisi, kun hammasluusto ei ole enään niin kovin vahvaa.

Kysyjän kommentti

Hammalääkäri sanoi ihan oikein..Minullakin himo kovaan ruisleipään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 23:49

no varmasti harmitti, ja tässä se taas nähtiin vanha viisaus : " hintansa kaikilla himoilla"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 04:30

Siinä se nyt nähtiin että makea vie hampaat, heh. Harmittava asia se on ja hammaslääkäri kuluja tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 07:57

No voi harmi, mutta se hammas oli varmaankin jotenkin jo kipeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 08:42

Jopas sattui, kyllä se voi näköjään rapsahtaa helpossa paikassaki irti.
Se on ollut juriltaan jo laho varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 09:57

Harmin paikka, josta ei taideta pelkällä paikalla selvitäkään. Toivottavasti saat pian apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 10:09

Voi että kun nauttii hyvästä saa palkaksi katkenneen hampaan. Olis varmaan nyt mentävä hammaslääkäriin ja kerrottava miten hammas irtosi.No nyt sit varmaan edessä uden hampaan laitto suuhun.Voi kuinka harmittaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 11:26

Juu noin voi käydä..

Noin 20 vuotta sitten tyttäreni tuli koulusta kotiin, ja sanoi että meidän kaikkien pitää syödä xylitolipurkkaa kun on terveellistä.
Minä sitten tyttäreni opastuksella ostin tuota niin kutsuttua tervettä asiaa, ei kun purkka suuhun ja pureskelemaan..
Niin siinä sitten kävi että paikka irtosi hampaasta, ja kallis lystihän siitä tuli, piti aloittaa juurihoito.
Hammaslääkärille kun selitin miksi paikka lähti, Hänsiihen tokaisi ettei ole terveellistä vanhoille paikoille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 13:37

oi mikä epäonnen potku sinulle kävikään, mutta jos sinua lohduttaa , niin n. kolmeviikoa sitten kävin hammaslääkärissä tarkistuttamassa hamppikalustoa ja reikiä O ... jee ... sitten siitä runsas parisen viikkoa söin oululaise jälkärii , niin eikös takahammas lohjennut ... iik .. alkoisen moinne vihlonta , kun laittoi kylmää tai kuumaa , et ei muuta kun lekurille ja nyt toivon hartaasti , et nää hampaat pysyis jotenkin ehjänä edes ens vuoteen jolloin taas saa mennä tarkastukseen ..jotta .. mene vain laitattamaan se hammas kuntoon .. sitten olet yhtä murhetta vähemmällä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 20:52

Harmitti ihan varmasti. Ja harmittaa varmasti sekin, että hammalääkärireissut tuppaavat tulemaan aika kalliiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 20:56

varmasti sinun suustasi pääsi sammakoita,kun hammas katkesi,ne ei enää ole meille uusiutuva luonnonvara.

Lisätty: 15.09.2010 - 20:57

tietää rahan mennoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:15

Puolet minultakin putosi hampaasta. Ensi viikolla hammaslääkärille. Ei paljon harmittanut, kun siitä tietää selviävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 15:14

Ahneella on paskanen loppu on siis sanonta täällä päin ja passasi myös meidän entiseen kissaan joka jäi auton alle,kun tykkäsi syödä oravan poikia.oli jo 13 vuotias ja ei saatu muille tavoille opetettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:28

No huh huh. Onpa sinulla ollut kovaa suklaata. =D.
Voi hurja - hammaskorjaamoon tulee tiesi kulkemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:48

Autsh, nyt kyllä harmittaa.