Oletko käynyt katsomassa Vesku elokuvan.

Olin ja se kertoi ihan veskusta. lapseta tännepäiviin asti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 08:00

En ole katsonut. Lapin reissulla olimme tietenkin myös Ivalossa jossa sen elokuvan julisteita näkyi vähän joka paikassa ja siellä sekä Inarissa puhuttiin Veskusta paljon. Lyhyt matka olisi ollut poiketa Veskoniemessä taiteilijan mökillä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 22:11

En ole nähnyt..varmaan ihan mielenkiinoinen elokuva...Pitäsi vamaan nähdä minunkin elokuva..jos vaikka jossakin vaiheessa,käyn katsomassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 22:27

Ei taida tulla minulle katsotuksi, uunoista pidin mutta Vesku ei saa minulta enää mitään suosiota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 08:43

Empä ole, voi olla että en mene, Nökörajoitus estää. Lukenut olen paljon elokuvasta ja kyllä se varmaan
aitoa tavaraa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 09:58

Pitkästä aikaa olisi kiinnostava kotimainen elokuva. Saattaa olla, että menen katsomaan. Olen ihaillut taiteilijaa jo pikkulikasta saakka, jolloin hän kaatuili Spede-showssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:13

En ole käynyt. Ei varmaan kovin kauaa mene kun näytetään telkkarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:53

En, enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 21:35

Just tultiin ja oli ihan hyvä dokumentti ilman turhia sensaatioita!Loiri on loistava tulkitsija ja mahtava taiteilija!Suosittelen!!!Ps.Siellä oli yllättävän paljon nuoria katsojia mikä on hienoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:27

En aio hötkyillä. Mtv3 sen näyttää kuitenkin jonkin ajan päästä ihan tv-lupamaksua vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:47

Empä ole käynyt katsomassa. Mutta kaikki Uunot olen kyllä katsonut.