Vielä sellanen kysymys mikä on tarjouspyyntö? miktä taas on tarjous?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 22:10

Aika kiva kysymys. Koitan vastata.Käsittääkseeni asiakas pyytää, myyjältä tarjouspyynnön.Myyjä tekee tarjouksen asiakkaalle.Olikohan oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 22:52

Jos teetät vaikka remonttia, voit pyyttää tarjouspyynön paljon tulee maksamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 00:28

Pikku myy kysyy mitä maksaa on pyyntö. Kun hän sanoo hinnan on tarjous!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 08:47

Voin kertoa tähän omasta elämästäni pienen tosi jutun.
Kun asuin Helsingissä kaukana omaisista, tein hautaussopimuksen erään liikkeen kanssa.
No muuton myötä peruin sen.
Nyt asumallani paikkakunnalla on kaksi hautausalan liikettä, voisin kilpailuttaa niitä, kumpi antaa
halvemman tarjouksen ja hyväksyä sitten katsomani tarjouksen.
Ehkä en nyt siihen mene kun omaiset ovat täällä.

Mummo voisi tämän jälkeen olla häkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 10:00

Sirkkaliisalla niitä tarinoita riittää =). Voisihan se häkki heilahtaa mummollekin, kun alkaa liian levottomia kyselemään.

Kyllä se näin on, että tarjouspyynnön esittää ostaja ja tarjouksen tekee myyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 10:12

Tarjous pyyntö on se jos pyytää myytävästä tavarasta jotain tiettyä summaa. Tarjous on se joka sillä ale hinnalla mikä on laitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 11:29

Tarjouspyyntöä pyydetään kun halutaan valita useammasta kohteestä, esim. remonttia varten..
Tarjouksia taas on pilvin pimein kun katselet lehtien ilmoituksista, mihin hintaan joku asia tavara lähtee silloin (kauppojen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:11

Toinen pyytää ja toinen tarjoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:46

Tarjouspyynnön lähettää palvelun tai tavaran tarvitsija eli asiakas ja tarjouksia singahtelee taas myyjätaholta sinne sun tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:26

Taitaa pikkumyyllä olla kinkkisiä kysymyksiä opiskelun puitteissa. =D
Tarjospyynnöllä haetaan edullisinta työn suorittajaa tai ostosta.
Tarjous on päin vastainen. Esim. jos sinulle tulee tarjouspyyntö sinä vastaat siihen omilla hinnoillasi.