Ja nyt tutkimusmatkalle, montako hammasta on lehmän yläleuassa?

Avainsanat: lehmän hampaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2010 - 23:14

Eipä taida olla yhtään ylähammasta lehmällä...kun se vaan märehtii..Taisi olla pieni kompa kysymys..

Kysyjän kommentti

ei lehmällä ole hampaita, on vain rustokamana. Kiitos kaiklle lehmän suun kurkistelijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 21:44

Villi arvaus: 18 kpl.

Lähteet:
arvaus ihan omasta päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 21:46

Kyllä meillä lehmä kotona oli. Mutta eipä koskaan tullut laskettua sen hampaita. Empä osanut silloin tuota edes ajatella.Kyllä siellä aika monta on .Oma veikkaus ihan lonkalta heitettynä 20-22

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 11:22

lehmät ei pure; niillä ei ole ylähampaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2010 - 09:01

Eihän niillä ole edes hampaiden aiheita. Villi sana muuten tuo hampaan "aihe".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.09.2010 - 21:19

Vaikka lapsuuteni ja nuoruuteni olen lehmien seassa kasvanut, ei silti koskaan tullut kurkistettua lehmän suuhun. Ja hevostahan sitä yleisemmin suuhun katsotaankin, joten en tiedä minkälainen kalusto oli lehmillä suussa, en tosin hevosenkaan suuhun ole pahemmin kurkkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:43

En ole koskaan uskaltanut käydä laskemassa.