Kiitos onnitteluista!

Liittynyt 8 päivä tammikuuta 2010 napsuttelijoiden joukkoon.
Noin yhdeksän kuukauden odotuksen jälkeen Guru syntyi.
Taisi mennä viikon yliaikaiseksi.
Osuihan tuo syksyn lapsen syntymäpäivälle.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Avainsanat: guru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 21:24

Kyllä pitää onnitella,kun pappa saa napsulaiset hyvälle mielelle..Ihanista kysymyksistä ja vastauksista..No yleensä 9 kuukautta ..on se odotusaika...että syntyy jotakin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 19:42

Onnea vaan Guru ja vielä päivä on sinulle jopa tärkeä muutenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 19:58

Onnea Gurulle - jatka vaan napsuttelua omaan mukavaan tyyliisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:04

Näin on hyvä nyt, tästä matkaa jatketaan. Älä sitä sure jos meni yliaikaiseksi, sitä potrempi pappa
tulee tilalle. Tähdet kertovat sen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:44

onnea gurulle vielä kerran.. ja onnea sinne kaikkesta hauskasta mitä olet saanut täällä olessasi oikeassa elämässä kokea ja tuntea pappa4 ja mummullekin onnittelut , sekä sinne lapsen perheelle , kuin itse pikkuisellekin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 21:25

Mitä tässä kysytään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 21:42

Ole hyvä vaan. Vielä kerran onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 08:04

Pappa4 päivän parantaa, kun runosuoni pulppuaa. Onnea siis papalle sekä myöskin mammalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:23

Ja siitä vain kohinalla korkeammalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:18

Onnitteluni edelleenkin.