Mikä maa, mikä valuutta? Löytöretkien aikaista historiaa. Turkoosinsininen meri. Lasissa Mamajuanaa. Sikareita, rommia...?

Lisätty: 15.09.2010 - 07:52

Dominikaaninen tasavalta. Mamajuana oli sinne se vinkki...muuten voisi olla Kuubakin. Itse olin -90 luvun alkupuolella menossa Kuubaan, mutta tuli maailmalla jokin selkkaus ja matka peruttiin. Tarjosivat Dominikaanien Punta Canaa ja siellä vietin 2 viikkoa. Ihana reissu ...kaikin puolin.

Avainsanat: valtio mikä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 23:32

Mamajuana-vinkkisi perusteella Dominikaani (tai Haiti), ..... mitäs oikein mietit?

"Mamajuana also known as Viagra Dominicana is a drink indigenous to the island. Haiti and Dominican Republic, both having their own variation of the recipe. All are said to stimulate the libido."

noita muita eväitähän löytyy joka saarelta

1 EUR = 48.234 DOP
euro Dominikaanisen tasavallan peso
1 EUR = 48.234 DOP 1 DOP = 0.021 EUR

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Dominikaanit oli kyseessä. Mamajuana tekee terää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 16:54

fi.wikipedia.org/wiki/Domini..._tasavalta

Dominikaaninen tasavalta on pinta-alaltaan ja asukasluvultaan Karibianmeren toiseksi suurin valtio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 18:00

Olisko Kuuba.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:42

Sikarista ja rommista tulee ensimmäisenä mieleen Kuuba.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:55

Kuubaa minäkin veikkaan. Hemingwayhän kirjoitteli sinisestä merestä sikaria poltellen ja rommia naukkaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 21:34

Valuutasta, 1 euro = 1,302 Kuuban pesoa CUP, ja 1 CUP = 0,768 EUR
väittää Napsun Valuuttalaskuri. (yllättävän vahva valuutta heillä ?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:21

Sikari ja rommi viittaa Kuubaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2010 - 12:13

Kuubaa olisin veikannut.