Älkää unhoittako, jatketaanhan Napsussa yhdessä eteenkin päin, tämä on yksin asuvalle suuri voimavara?

Kiitos kuuluu Teille, rakkaat napsulaiset. Kolmas oli maaliskuuta tätä vuotta uutta.
Silloin aukes napsun sivu, josta alkoi Sirkkaliisan huvi. Pähkäilty on paljon kyllä, tunteja on vienyt monta. Ilman Teitä en raapustaisi tätä. Teidän neuvot ohjeet monet, mieleen painunehet ovat.

Kuihtuu ruusut neilikat
harmaantuvat päämme.
Vaikka vuodet vierivät
ystäviksi jäämme.

Pappa4 on pyyhkäissyt yön aikana guruksi ja hän on luvannut tarjota virtuaalikahvit
liekö konjakin kera.

Avainsanat: avainsanaton

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 11:55

Täällä ollaan ja jatketaan niin kauan kuin olosuhteet antaa myöden.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille matkakavereille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 08:25

Mukavaa, että olet viihtynyt napsussa ja eteenpäin jatketaan kukin tavallaan ja ajallaan. Mukavaa ajanvietettä ja yksinäisyyden torjuntaahan tämä on. Aina oppii myös jotain joten pysytään lihjoilla ja napsutellaan yhdessä etteenpäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 09:21

Kyllä minä olen ja viihdyn napsussa.Joskus on tehtävä vähän muitakin juttuja. Tämä on uusi asia täysin minulle .Mutta niinpaljon kirjoittajilta olen saanut hyvää mieltä ja iloa lukiessani, toisten kirjoituksia.Olen itsekkin koittanut .Eri asia olenko onnistunut.Mutta me kaikki yhdessä varmastikkin onnistumme.Niinkuin sirkkaliisa tuossa sanoi, yksin asuvalle ja syrjäseutujen asujalle.Yhteys ulkopuolisiin ihmisiin aika tärkeetä.Kiitos kaikille teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 12:48

ihanaa niitä kahfeita nyt oottamaan jään ja kiva sinuakin on täällä sirkkaliisa nähdä , jotta jokainen aikaansa viettää tällä tai siellä omalla tyylillään , mutta on kivaa , kun tänne kurkkaan ja tuttuja napsukamuja nään , jotta täällä yritän mukana olla ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 13:53

Täällä ollaan ja kirjoitellaan.
Mitäs sitä parempaa, kun on näin mukavaa virtuaali seuraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 15:57

Ollaan jatkossa edelleenkin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 16:45

Mukana kuin peräpukama. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:46

Tottahan täällä jatketaan aina kun vaan aikaa napsuiluun piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:47

Tottakai virtuaalikahvit ja konjakin kera. Itselleni yksi, sirkkaliisalle yksi (voitti kilpailumme) ja muille napsulaisille yksi. Kolme meni virtuaalikahvien kera.

Napsu on kukka, napsu on ilo, napsu on suru.
Napsu on meille kaikille oikein kullanmuru.

Vietäkäämme aikaamme täällä,
eikä missään liukkaalla jäällä.

Napsu on meille maailman portti,
eikä varmaan mikään hanttikortti.

Toivottelen teille hauskaa jatkoa,
napsutellaan ilman pitkää katkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 22:30

Ei tarvi asua yksin siitä huolimatta napsu on mukava paikka,kun on vaan aikaa.Välillä tulee pieniä taukoja...mutta senjäkeen aina on innolla mukana..
Kaikki vaan aktiivisesti mukaan,kun on vaan aikaa...siintä seuraa hauskaa kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 15:29

Tosi on. Kun täällä lueskelee juttuja ja kirjoittaa sanan silloin toisen tällöin, niin yksinäisyys ei tule mieleenkään.
Tämä on siitä mukavaa, että törkeitä vastauksia en ole täällä koskaan tavannut kenellekään.Siisti piiri. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:18

Eihän me sinua unhoiteta, etkös sinä vain harvenna käyntejäsi täällä.
Hyvää syksyä kutimien ja muiden harrastusten parissa.