Käyttekö iltakävelyllä ennen pimeäntuloa.Tai jokin muu .

Minä ja mieheni mennään kävelylle, aamuaikaisella ja ennen pimeää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 20:26

Mökkimaastossa pieni ulkoilu ennen iltauutisia. Sitten pieni napsuttelu- ja lukuhetki. Aamulla virkkuna luonnon ihmeitä katselemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 21:38

Joskus harvoin, kun tuo vuorotyö sekoittaa ns. "normaalielämän".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:39

riippuu päivästä, yleensä teen aamulenkin ja jos ilalla on puhtia jäljellä toisen, vaikka sitten pimeellä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:28

Nykyisin teen aamu- päivä- ja iltalenkin lähes joka päivä.
Aiemmassa elämässä useimmiten vain jonkin noista, enkä sitäkään kovin säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:34

Kyllä on käytävä silloin iltalenkillä,kun Santtu on meillä hoidossa..en pelkää pimeää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:00

Kyllä minä käyn pakostakin pienellä lenkillä. Hieno tapa sinulla ja miehelläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 07:54

Kyllä käyn pakostakin, koiraa iltalenkille pitää viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 08:58

en käy iltalenkillä. vaikka katu olisikin täällä hyvin hiljainen .
Kuljen päivällä lenkkini, kun minulla on tuo näköongelmakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 16:50

Asun keskustassa ja kävelen useimmat matkat oli sitten aamu tai ilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:02

Vielä toistaiseksi käyn lenkillä ennen pimeää, mutta kun pimeä alkaa tulla aina vaan varhemmin, on pian mentävä lenkille pimeän tullen kun ei valoisaan aikaan ennätä. Onneksi on keksitty kuitenkin katuvalot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:10

En uskalla lähteä hämärällä kävelemään. Minun on nähtävä kunnolla mihin astun, muuten voi käydä kalpaten ja jään tienposkeen.