Oletteko huomanneet?

Kuinka paljon on napsun kavereita poissa.Mihi lienee hävinneet?

Avainsanat: napsulaiset missä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 21:40

Taitavat olla kuka missäkin, mutta toivottavasti eivät ihan kaikki katoa. Kaipaan minäkin useampaakin napsulaista. Monet ovat kait lopettaneetkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 21:18

Joo olen monasti kaivannut heitä. Mutta ei kait, ne kaipaa mua.Ovat menneet vissiin toisille palstoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:48

meitä menee ja tulee,
ovet kloksaa molempiin suuntiin,
sellaista on elämä napsussakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:33

Japp niinhän se on! Mutta oletteko Timpasta kuullut hiljattain?
Olen katsellut, muttei ole näkynyt aikoihin netillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:02

Olisikohan heillä syys kiireitä, tiedä sitten. On täällä ollut joskus vilkkaampaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 07:56

Olisikohan matkoilla, tai muuten vaan kiirettä pukkaa.
Tai onko satunnaisia kirjoittajia jotka kerovat vaan yleensä matkoistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 09:01

Minä nyt en niin laajaa skaalaa tunne, olen niin vähän aikaan ollut joukossa,
mutta tuli mieleeni lettupino, hän kyllä näyttää harvoin käyneenkin.
Jokaisella meillä omat menot ja esteet ja ei aina mieli ole siinä vireessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:24

Ei minun aikanani niin paljon ole hävinnyt kavereita. Timppaa ei ole pitkään aikaan näkynyt. Onkohan peräti Veijon Essolla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:51

Välillähuomaan jonkun napsututtavan kadonneen pidemmäksikin aikaa. Esim. Matildaa, Lettupinoa ja Taitavaa ei olen äkynyt aikoihin. Vaan eihän tämä napsuilu saa kenellekään mikään velvollisuus olla ja voihan välilläolla virkistävää pitää taukoa tai vaihtaa johonkin toiseen keskustelupalstaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:09

Kyllä on muutamia vakkareita kadonnut johonkin. Muille maille vierahille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2010 - 22:16

Olen saman asian todennut,että on useamia ollut poissa..jos pitävät vaan taukoa..ja palaavat taas sykyn pimeinä iltoina napsuttelemaan.
Olisi ihan kivaa,kun tulisivat takaisin..se on kiva,kun on paljon napslaisia mukana..
Ja kiitos kaikille uudemmille tulokkaille..todella on napsun porukka vaihtunut jonkin verran..