Oletko sattunut paikalle?

Tänään olimme mieheni kanssa hänen kotimökillään Ylämaalla ja hän meni siihen lähihakaan ja näki siellä emmä hirven vasansa kanssa makuullaan.Kyllä he yllättyivät molemmat hirvet,että mieheni,hirvet lähtivät jolkottelemaan metsän suojaan.Voikun oisin ollut mukana.

Avainsanat: hirvet makuullaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2010 - 20:21

Olen kerran osunut metsässä hirven makuupaikalle. Pelästys oli molemminpuolinen. Karkuun mentiin ja kumpikin eri suuntiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 21:04

Onpahan hyvinkin tullut nähtyä, ja ei ikinä silloin kameraa mukana (kännykän kameran ain unohdan)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:14

onhan noita tullut nähtyä, nuorna miesnä kerran suunistuskilpailussa meinasin jopa juosta päällle, siitä kyllä lähdettiin vauhdilla kumpaisetkin, onneksi eri suuntiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:22

Ei ole moneen vuoteen sattunt hirviä kohdalle..Muutama vuosi sitte,oikaisi hirvi kulkuaan meidän pihan kautta..oli kyllä aika kova vauhti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:28

Meiilä kävi syksyisin 3 hirveä ,viipyivät tässä piha alueella noi 2-3 päivää. Katseltiin aina valoisan aikana toisiamme. Hirvet söivät ja kiersivät rakennuksia.Nukkuivat ihan lähistöllä.Useimmiten lammen rannassa.Nyt useampi vuosi, ei hirviä ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:44

Olen törmännyt yhdessä lasteni kanssa, kun he olivat ihan pieniä. Hirviemo vasansa kanssa sattui meidän polulle. Siinä juostiin muuten maailman ennätys ja vielä poika kainalossa. Tyttäreni juoksi jo omilla jaloillaan. Me voitimme tai ehkä hirvet eivät viitsineet kauan meitä ajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:06

Ei näin täpärää tilannetta ole sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 08:31

Olen minäkin nähnyt hirvipariskunnan, siinä oli seksitouhut menossa, himot ne ovat hirvilläkin, ei ainoastaan hiirellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 16:52

Muutaman kerran olen ollut hirvilauman kanssa samassa marikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:38

Olisipa ollut tuolla retkellä miehelläsi kamera mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:06

Aika tuttu näky on hirvi. Enemmän niitä olen nähnyt kiikussa kuin pellossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2010 - 16:09

Nuorena hiihdin melkein pajukossa makaavan hirven päälle.Se oli uponnut jäihin ja lepäsi siellä,mutta emälle kävi huonommin.Emä käytiin lopettamassa,kun oli särkenyt rintansa yrittäessään päästä pois avannosta.Tämä joka makasi rannassa oli nuori mullikka ja pelästyttiin toisiamme yhtä paljon!