Kumpaa rasvaa käytät?

Eläin vai kasvirasvaa.Voileipä ja paistorasvana käytämme Oivariiniä eikä kolesteroolit ole korkealla.

Avainsanat: oivariini oiva rasva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 20:41

voita tietysti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 21:06

Floraa leivälle & Flora Culinesseä paistoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:07

Miehelläni on Kolsteroli vähän koholla ja Keijua olemme käyttäneet, äsken tuli mielenkiintoinen ohjelma näistä rasvoista ja huomenna Oivariinia ostamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:11

voita ja Keijua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:28

Voita paistamiseen..Leivän päällä minä käytän Becel pro-activ ...on kyllä vähän kalliimpaa muihin verrattuna..Kolestrolin takia käytän..että pysyisi kurissa...ja sitä punariisiä myös syön..
1.10 menen labraan..niin saan tiedon miten on kolertroli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:44

Benegoolia.Tai voita johon olen sekoittanut ,rypsiöljyä ja vettä.Oma sekoite.Sillä paistan ja mieheni laittaa leivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:09

Voita ja rypsiöljyä ruuanlaittoon, Oivariinia leivälle. Ei ole koskaan ollut ongelmia kolesterolin kanssa ?

Lisätty: 14.09.2010 - 00:44

Hurjatan linkki ei toimi, ehkä koska siinä on piste lopussa
Tästä aukeaa: www.dojolaiset.com/
Sekä Antti Heikkilästä www.anttiheikkila.com/index.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:29

vihre tä Keijua useimmiten löytyy leivän päälle ja juoksevaa Keijua paistamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:34

Ja leivänpäälle tietysti VOITA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:53

Olen ollut jo puoli vuotta Antti Heikkilän nimeämällä Pellinki-vähähiilihydraattisella dieetillä, jossa syödään ja juodaan puhtaita elintarvikkeita mahdollisimman vähän jalostettuina, ja siihen kuuluu yhtenä ruokalajina VOI, joka on aina maistunut minulle. Ja kermaa lorautetaan kahviin ja kastikkeeksi. Älkääkä nyt huolestuko: minä voin oikein hyvin! Olen laihtunut ja virkeä, ei nivel- eikä mitään muitakaan vaivoja. Kannattaa tutustua aiheeseen esimerkiksi sivustoilla www.dojolaiset.com. Siellä on mielenkiintoisia paranemistarinoita voin avulla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:07

Meillä käytetään oikeaa voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 07:51

Minä aiemmin olin jo Antti Heikkilän ruokavalion kannattaja, ja sain painoakin pois reilusti 27 kiloa. Olin tuhti mamma. Sitten muutin tänne Keski-Suomeen ja kuvioon tukivat piirakat ym, hyvät suklaata
unohtamatta. Ja pani lipesi 6 kg. 3 viikkoa sitten aloitin Heikkilän rasvahommat, siis vähähiilihydraattisen
ruokavalion ja nyt on 2 viikossa mennyt tasan 6 kiloa, onhan siinä nestettä mukana, mutta ei se kaikki sitä ole.
Oloni on kevyempi, olen virkeämpi, ja käytän VOITA, SEKÄ rasvaista juustoa, paksuinta kermaa.
Leipää ja perunaa en syö ollenkaan, samoin kaikki makea on tyystin pois. Hedelmiä ja vihanneksia jonkun
verran.Samoin D-vitaniinin olen nostanut suosituksia ylemmäksi.
No olen jo vanha koppelo, en minä tästä putoa kuin korkeintaan maamonttuun,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 16:55

Komppaan Hurjattaa ja Sirkkaliisaa: Heikkilän opeilla mennään. Voita, oliivilöljyä ja kookosrasvaa käytän. Minullakin lähti nivelvaivat dieetin myötä, niin ja muutama ylimääräinen kilo =), joiden katoamisesta en ole pahoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:19

Voita ja Oivariinia runsaasti leivän päälle. Myös ruuanlaittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 20:36

Leivontaan ja kalan paistamiseen oikeaavoita, muuhun ruuanlaittoon Oivariinia ja oliiviöljyä, leivän päälle Floraa tai muuta vastaavaa eli monenlaista rasvaa käytellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:05

Paistamiseen voita, muuten Beceliä.