Onko iltasi pitkää kun tulee pimeä aikaisin.Vaikuttaako mitenkään, valoisan kesän jälkeen.

Syyspäivän tasaus ihan kohta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 21:37

Ei tunnu illat pitkiltä vaikka on pimeää..Ihana polttaa takassa tulta antaa kivan tunnelman..Nyt tulee telkkariakin katseltua enemmän...kun ei ulkona ole sillätavalla,kun kesällä..kesällä meni kaiket illat ulkona,kun oli paljon pihalla tekemistä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 17:59

Minulle ei vaikuta mitenkään, elämäni on niin säännöllistä ja uni tulee samaan aikaan oli valoisaa tai pimeää.

Lisätty: 13.09.2010 - 18:04

Jos tuo minun kissani kuva olisi lähempää otettu, niin näkisit että on samanlainen pitkäkarvainen kuin sinunkin kissasi. Asiaton lisäys tämä kylläkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 18:00

Illat työpäivän päälle menevät aina nopeasti. Mitä pidempään on valoisaa sitä enemmän tulee touhuttua kaikenlaista. Nyt aika kuluu enemmän sisähommissa - ainakin näin sadesäällä. Iltojen pimetessä myös lukuharrastus lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 18:30

Kyllä minä olen jo huomannut, että ilta on pidempi, kun tulee pimeä myöhemmin aivan yks´ kaks`.
Mutta onhan tätä tupahommaa, kun vaan saa aikaiseksi sen.
Ulkona en juuri illoin kulje, hyvin tuo pieni kaupunkimme keksikatu näytti eilen illallakin hyvin hiljaiselta.
Nuoret katukokouksiaan pitää parkkipaikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:10

Ainoa hyvä puoli on siinä, että pimeän kauden jälkeen mennään kohti uutta kevättä ja kesää. Sitä jaksaa odottaa ilman suurempia ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 19:50

Ei ole vielä milloinkaan ollut pitkää iltaa.Olen sellainen iltaihminen. Menen nukkumaankin joskus puolenyön tietämillä.On kaikenlaista mukavaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 20:59

Pimeän ajassa on omat hyvätpuolensa,kun on pimeää nukun paremmin.Iltani eivät ole pitkiä on aina jotain tekemistä tai sitten olen ja nautin olostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 21:18

no eihän se aika pitkäksi pääse käymään, mutta totta on että iltojen pimetessä ikäänkuin kerkeää enemmän harrastella niitä ehtoopuolen hommiakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 00:09

Ei muuten, että menen paljon aikaisemmin nukkumaan. Tänään on poikkeus päivä, mutta yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 08:01

Eipä vaikuta, illat pimenee ja televisiosta alkaa taas omia sarjoja joita katson illan pimetessä, eilen alkoi tuo 24.

Lisätty: 15.09.2010 - 21:33

Tuli muuten että kynttilät joita polttelen antavat todella lämpimän valon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2010 - 17:02

Harrastukset ja muu puuhastelu vie niin paljon aikaa, ettei tahdo illat riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 22:03

Kyllä se vaikuttaa. Pitää olla enemmän sisällä iltaisin ja sen myötä sitten on väsyneempikin. Uni tulee hieman aiemmin kuin valosaan aikaan.