Mikä on viluttitanssija?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.09.2008 - 01:14

Hotakaisen huumoria, syntynyt Pakilan TB:n kahvilassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2008 - 19:17

mie löysin tuommoisen jutun viluttitanssijasta/ tanssista. tiä sitä sitten mitä ite kysyjä tarkoittaa.

Viluttitanssija
Koreografi:
Anu Sistonen
nimi+
Ryhmä:
Suomen Kansallisbaletti
Teoksen tyylilaji:
nykytanssi
Teoksen vuosiluku:
Maailman kantaesitys (paikka):
Luxembourg Festival Cour de Capucins
Suomen ensi-ilta (aika):
Suomen ensi-ilta (paikka):
Alminsali, Suomen Kansallisooppera
Valosuunnittelija:
Olli-Pekka Koivunen
Teoksen tanssijat/baletin solistiset tehtävät:
Anu Sistonen 2003

Lisätty: 11.09.2008 - 19:36

siis nykytanssia, varmaan semmoista jorma uotila sekoheko tanssia. vai oliko se uotinen, no ihan sama, no se tanssii tähtien kanssa tuomari kuitennii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2008 - 19:29

Siis miten viluttitanssija tanssii? Mitä sana vilutti tarkoittaa? muutakuin viluttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 19:45

Nykytanssiksi ainakin sanotaan ja sit löysin tällasen:
Ritva Kumpunen on 164-senttinen, 58-kiloinen ja tarinaa sisältävä talonmiehen rouva. Juntti-Mutteri, Humppa-Veikko ja Viluttitanssija ovat hänen kuulijakuntaansa. Ja nämä ovat hänen tarinansa, joissa pehmeä Madonna-lehmä oppii rakastamaan, lapiojalkainen Viluttitanssija pääsee salamavalojen räiskeeseen, Irjasta tulee hiljasten hoitaja ja Pertti pitää todellista täyden palvelun huoltoasemaa.

Lähteet:
www.wsoy.fi/index.jsp?main=4...c=/product -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2008 - 19:47

Tää taitaa olla Kari Hotakaisen sisäpiirin juttuja. Onko oikeaa viluttitanssijaa olemassakaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2008 - 14:23

Luultavasti nykytanssi? Outo juttu.