Tämänkin marjat ovat juuri nyt punaisia, mutta mikä puu/pensas on kyseessä?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Keitele

Lisätty: 20.09.2010 - 12:47

Kuvassa on Koiranheisipuu.

Avainsanat: punaiset kukat valkoiset marjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.09.2010 - 21:57

Ei taida olla taikinamarja eikä aronia. Itsekin olen etsinyt tuolle pensaalle nimeä.
Tuleeko siihen valkoiset kukan terälehdet keskiön ympärille ensiksi?
Jos tulee niin sitten se on sama mikä minullakin oli. Hävitin sen kun siihen tuli joka vuosi ötököitä jotka söivät lehdet ja kukat.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Kyseessä on Koiranheisi. Marjat ovat myrkyllisiä, mutta pensas on kaunis kukkiessaan valkoisin kukin ja samoin näin syksyllä ruskanväreissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2010 - 12:24

Enpäs muista nähneeni, tai en ole huomannut katsoa.. Pitääpi seurata miä kukakin vastaa... terveisin UTELIAS!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 14:41

Maariaanan ikioma taikinapuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 16:48

Olisikohan aronia pensas. Mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 17:21

olisikohan nyt jujut mielessä. Onko pensas joulutähti.

Lisätty: 16.09.2010 - 14:16

Nyt tulikin mieleen amerikanheisi on aika samallainen kun koiraheisi.Voisi olla vaikkapa tuo kasvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 18:12

Marja-aronia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2010 - 22:04

Nyt kyllä pistit pahan,kun ei ole minkäälaista tietoa..kun meillä on ainakin ollut Aronian marjat ...ihan kun suuret juolukat..mutta olisiko punaisiakin olemassa...